• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kokulan

Jag har ordnat plats åt mina 3 ballonger längst bort i högra hörnan, där stör de inte och är inte i vägen för skörden. Är allt för nyfiken för att kasta den! Nånting kommer att hända med dem...

• Småtokig
    hoppfull 80 skrev 2009-09-22 11:53:48 följande:
    nån som vet om man kan köpa farmvillepengar (alltså de som ser ut som sedlar) för sina mynt. Jag har expanderat så mycket man kan nu så det är mycket att skörda och jag har sällan så mycket sedlar att jag kan köpa bensin till alla traktorer. Har dock över 100000 i "mynt". Förstår ni frågan?
    Nej det går inte. Det går bara att köpa sedlar för dina riktiga pengar, tyvärr.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • hoppfull 80

småtokig - ok, tack för svar... tycker bara det är lite trist nu när man inte kan göra så mycket. väntar på att kunna expandera farmen, men det står bara "coming soon" när man försöker...

• sholof

Har oxå gömt min ballong i ett hörn så den inte stör. Kommer säkert att hända nåt skoj med den

Ja undras det där med grön ribbon! Du får ju fråga din granne vad det är, vi är ju nyfikna nu.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • UnderYtan

hoppfull80

Jag väntar också på mer utrymme. Blir tokirriterad för det har ju stått coming soon väldigt länge nu.

• hyperballad
    Hallontårta skrev 2009-09-22 13:01:17 följande:
    Ibland när man skördar poppar det upp en peng, vet någon vad den betyder??
    ja det går ju inte att ta den!
    (¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • sholof

läste just om den där pengen som poppar upp ibland. Det är nån slags bonus som kommer ibland... tror det var 100 coins den gav.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Hallontårta

Aha! Jag har försökt att ha koll på pengarna, men oftast går det så snabbt.

sholof skrev 2009-09-22 13:14:51 följande:
    läste just om den där pengen som poppar upp ibland. Det är nån slags bonus som kommer ibland... tror det var 100 coins den gav.
Svar på tråden FarmWille - FB