• Svar på tråden FarmWille - FB
  • sholof

Jo jag har oxå försökt kolla...men oftast så håller man ju på att plöja många fält så man inte kan ha nån koll på pengarna §

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • kokulan
    Hallontårta skrev 2009-09-22 16:55:58 följande:
    Byggnaderna man köper, vet ni om de påverkar farmen på något sätt? T.ex. fruktståndet?
    Tror inte det, men du får ju xp när du köper och får ribbons när du äger tillräckligt många saker.
  • Hallontårta

Mjo, men då kan man köpa billigare saker för att få ribbons. ;>

kokulan skrev 2009-09-22 17:04:46 följande:
    Tror inte det, men du får ju xp när du köper och får ribbons när du äger tillräckligt många saker.
  • kokulan
    Hallontårta skrev 2009-09-22 17:12:16 följande:
    Mjo, men då kan man köpa billigare saker för att få ribbons. ;>
    Ja så klart, men samlar man xp är det ofta enklare att köpa en dyr sak än en massa billiga för samma pengar och få lika många xp.
  • Hallontårta

Sant!

kokulan skrev 2009-09-22 17:20:00 följande:
    Ja så klart, men samlar man xp är det ofta enklare att köpa en dyr sak än en massa billiga för samma pengar och få lika många xp.
  • Kaxmaja
    Hallontårta skrev 2009-09-22 16:55:58 följande:
    Byggnaderna man köper, vet ni om de påverkar farmen på något sätt? T.ex. fruktståndet?
    Nej de påverkar inte. har inte gjort de ännu iallafall. Och ja det kan vara smart att köpa billiga saker för att få ihop ribbons sedan sälja och börja köpa en stor grej åt gången sälja köpa nytt för xp. Ska man köpa en massa stora bygnader för ribbons och xp så skulle jag aldrig fått plats.  gjorde likadant med dekorationer. Köpte höbalar
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5-09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hallontårta

Synd att de inte är till någon nytta egentligen! Känns fel att kasta ut massor med pengar på prydnader. ;>

Kaxmaja skrev 2009-09-22 17:25:28 följande:
    Nej de påverkar inte. har inte gjort de ännu iallafall. Och ja det kan vara smart att köpa billiga saker för att få ihop ribbons sedan sälja och börja köpa en stor grej åt gången sälja köpa nytt för xp. Ska man köpa en massa stora bygnader för ribbons och xp så skulle jag aldrig fått plats.  gjorde likadant med dekorationer. Köpte höbalar
  • Kaxmaja
    Hallontårta skrev 2009-09-22 17:46:56 följande:
    Synd att de inte är till någon nytta egentligen! Känns fel att kasta ut massor med pengar på prydnader. ;>
    därför köpte jkag de billigaste och minsta plus de staket jag ville ha som hage
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5-09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hallontårta

Hmm ja det är iofs smart det med, staket kan man inte få för många av

Kaxmaja skrev 2009-09-22 18:53:29 följande:
    därför köpte jkag de billigaste och minsta plus de staket jag ville ha som hage
Svar på tråden FarmWille - FB