• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kalle Karls mamma

Något är fel hos mej jag får inte bonusen när jag klickar på typ Get bonus from NN
    Någon som vet vad man gör åt detta har förlorat flera 1000 coins

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Vad irriterande jag blir. Man åker ju ur spelet hela tiden.

• Loup Garou

Jag har inga problem idag, men hade igår!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • tokfia

Jag känner mig som en nybörjare...men har massor med frågor;
    Hur får man mer åkrar? Först hade jag 4 och så en gång när jag kom in så kunde jag kicka o lägga till fler...VAd gjorde jag för att få det? (har bytt Level flera gånger sedan dess....och betalade inte för extraåkrarna..)
    Hur får man mer "sedlar"?
    Hur får man ut gåvorna från Farmville Gifts på sin mark? JAghar fått bananträd o nåt mer, men jag ser dem inte på min gård...

• luzorsus
    tokfia skrev 2009-09-23 14:40:19 följande:
    Jag känner mig som en nybörjare...men har massor med frågor; Hur får man mer åkrar? Först hade jag 4 och så en gång när jag kom in så kunde jag kicka o lägga till fler...VAd gjorde jag för att få det? (har bytt Level flera gånger sedan dess....och betalade inte för extraåkrarna..) Hur får man mer "sedlar"? Hur får man ut gåvorna från Farmville Gifts på sin mark? JAghar fått bananträd o nåt mer, men jag ser dem inte på min gård...
    har du pengar kan du ju välja plöjningsverktyget och anlägga fler åkerrutor..

farmville gifts gåvorna går ej att använda i spelet

mer sedlar måste du köpa med riktiga pengar, ibland får man en sedel eller två....vet ej exakt när, ibland vid leveluppgraderingar...
  • tokfia

Tack! Nu har jag mer åkrar...pinsamt att jag inte kommit på det tidigare...

• tokfia

Nä, fast pinsamt att erkänna...En dum fråga till; Vad har jag spaden till?

• Kenzie
    tokfia skrev 2009-09-23 16:02:24 följande:
    Nä, fast pinsamt att erkänna...En dum fråga till; Vad har jag spaden till?
    Man deletar saker man inte vill ka var med den.
  • kokulan
    Kenzie skrev 2009-09-23 16:18:15 följande:
    Man deletar saker man inte vill ka var med den.
    Men det är bättre att sälja dem. Fast vill man bli av med åkerplättar är det bara röda spaden som gäller. :)
Svar på tråden FarmWille - FB