• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Tant Groda

Jag säljer nästan alla mina gåvor, det blir faktiskt en hel del pengar av det. Många bäckar små blir till en stor å som man brukar säga

• UnderYtan

Det hände något helskumt för mig nyss!!!

Jag skulle uppdatera sidan och när det var gjort hamnade jag inte på min egen farmville utan en grannes som jag nyss besökt. Inget konstigt så kanske MEN jag kunde göra allt man gör på sin egen farm. Skörda, så, sälja, köpa osv. Jättekonstigt!

• UnderYtan

Åh nu är jag vrålförbannad på det där skitspelet!!!

Jag har sålt runt femhundra dekorationer, byggnader osv. Jag har byggt om 10 hagar och flyttat ordningen på i princip allt på min farm förutom åkern och det tog över två timmar. Nu går jag in i igen för att ta fram gåvor jag har fått och då är allting som det var innan jag började

• Tant Elin

hur får man snabbast fler sedlar? (förutom att köpa med riktiga pengar då)

jag vill expandera men har inte 20 sedlar......dock har jag över 20,000 i mynt... det går väl inte att köpa större mark för mynt va?

• UnderYtan

Du kan expandera din farm med mynt. Du får gå in på market och sen expand farm för att se vilka storlekar som finns tillgängliga för dig. Om du inte har gjort det tidigare borde du kunna växla upp. Dock är jag osäker på om 20.000 coins räcker. Kommer inte ihåg vad de förra storlekarna kostade.

• Kalle Karls mamma
    UnderYtan skrev 2009-09-24 10:38:51 följande:
    Åh nu är jag vrålförbannad på det där skitspelet!!! Jag har sålt runt femhundra dekorationer, byggnader osv. Jag har byggt om 10 hagar och flyttat ordningen på i princip allt på min farm förutom åkern och det tog över två timmar. Nu går jag in i igen för att ta fram gåvor jag har fått och då är allting som det var innan jag började
    Samma här allt är återställt o gåvorna ligger i inboxen
    har inte fått ribbonbonus på en vecka har förlorat massor av pengar
    men vart ska man klaga nånstans??
  • Tant Elin
    UnderYtan skrev 2009-09-24 15:36:19 följande:
    Du kan expandera din farm med mynt. Du får gå in på market och sen expand farm för att se vilka storlekar som finns tillgängliga för dig. Om du inte har gjort det tidigare borde du kunna växla upp. Dock är jag osäker på om 20.000 coins räcker. Kommer inte ihåg vad de förra storlekarna kostade.
    när jag går in på expand farm står det bara FV20 eller dom andra som är rödmarkerade och det står att man behöver 8 grannar...har inte det
  • Kaxmaja
    Tant Elin skrev 2009-09-24 15:59:37 följande:
    när jag går in på expand farm står det bara FV20 eller dom andra som är rödmarkerade och det står att man behöver 8 grannar...har inte det
    så där är det för en kompis till mig oxå. fattar inte alls varför. hon kan inte expend med coins.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • sholof

För att kunna expandera med coins måste man ha det antal grannar där står. Så du får försöka skaffa fler grannar.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden FarmWille - FB