• Svar på tråden FarmWille - FB
  • LinaoMatilda
    Kaxmaja skrev 2009-09-26 12:37:37 följande:
    vissa tar otroligt lång tid. tex samla från alla djur, träd, cream of the crop, hjälpa grannar. jag harvar med de nu. men de kommer som sagty att ta tid
    Ja, det gäller att kämpa på bara. Lycka till
  • Mirris

Finns det nååånnn som vill bli min 16.de granne? så jag kan få en större farm o kunna odla massa mer grönsaker

Fattas en o jag har påmin och påmint och påmint mina "farmarvänner" men dom verkar ha liv utanför FarmWille... förstår inte.

• Kaxmaja
    LinaoMatilda skrev 2009-09-26 12:43:35 följande:
    Ja, det gäller att kämpa på bara. Lycka till
    tack tack
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Mirris skrev 2009-09-26 12:44:06 följande:
    Finns det nååånnn som vill bli min 16.de granne? så jag kan få en större farm o kunna odla massa mer grönsaker Fattas en o jag har påmin och påmint och påmint mina "farmarvänner" men dom verkar ha liv utanför FarmWille... förstår inte.
    kolla i granntråden
  • Laire
    Kaxmaja skrev 2009-09-26 12:37:37 följande:
    vissa tar otroligt lång tid. tex samla från alla djur, träd, cream of the crop, hjälpa grannar. jag harvar med de nu. men de kommer som sagty att ta tid
    Jag håller också på och tragglar med det... Jag har sålt iväg alla djur och träd förrutom kor och cherry trees som jag ställer jättetätt längs kanterna, eftersom de bara tar en respektive två dagar på sig att växa. Man får ändå in så lite pengar på resten och jag börjar bli lite less på alla söta djur - nu är det effektivisering som gäller
  • Kaxmaja
    Laire skrev 2009-09-26 13:54:46 följande:
    Jag håller också på och tragglar med det... Jag har sålt iväg alla djur och träd förrutom kor och cherry trees som jag ställer jättetätt längs kanterna, eftersom de bara tar en respektive två dagar på sig att växa. Man får ändå in så lite pengar på resten och jag börjar bli lite less på alla söta djur - nu är det effektivisering som gäller
    ja jag funderade på de jag med
  • gabriella83s mamma

Farmtown är också kul :)

• sholof
    Laire skrev 2009-09-26 13:54:46 följande:
    Ja jag kämpar oxå med det. Jag har köpt massa cherryträd o så kycklingar, de tar ju mindre plats än korna o tar oxå bara en dag på sig.
    Men har inte sålt mina andra djur o träd än....men borde kanske göra det för att få bättre plats.
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Kaxmaja

Djuren borde ju ta mindre plats om man lät dem gå fritt i hagen, istället för att stå på rad eller?

• kokulan
    Kaxmaja skrev 2009-09-27 15:10:36 följande:
    Djuren borde ju ta mindre plats om man lät dem gå fritt i hagen, istället för att stå på rad eller?
    Det tror jag inte. Med djuren på rad kan man göra hagen så liten att de precis får plats. Om de går fritt står om ju lite huller om buller. Ungefär som en tvätthög som inte är vikt tar hiskeligt mycket mer plats än en vikt.
Svar på tråden FarmWille - FB