• Svar på tråden FarmWille - FB
  • sholof

aha ska försöka det med.

Nja, jag tycker det e ganska lätt o se när djuren är klara. Men speciellt mina höns, där har jag ju köpt många samtidigt så då vet jag ju att alla är klara samtidigt oxå, enkelt.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Kaxmaja
    sholof skrev 2009-09-27 18:32:38 följande:
    aha ska försöka det med. Nja, jag tycker det e ganska lätt o se när djuren är klara. Men speciellt mina höns, där har jag ju köpt många samtidigt så då vet jag ju att alla är klara samtidigt oxå, enkelt.
    Jag har inte köpt några djur. Har köpt typ 5 träd. Resten är gåvor
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • sholof

Just det, jag har 5 ribbons kvar, antagligen samma 4 som du har kvar. Men sen har jag 2 på den med träden. Men nu har jag fått många träd så snart ska jag väl iaf få min 3e sån ribbon.

• Kaxmaja
    sholof skrev 2009-09-27 18:33:58 följande:
    Just det, jag har 5 ribbons kvar, antagligen samma 4 som du har kvar. Men sen har jag 2 på den med träden. Men nu har jag fått många träd så snart ska jag väl iaf få min 3e sån ribbon.
    ja de e nog samma ribbons. Det e de som tar tiiiiid att få. Men men bara astt gneta vidare.
  • Yinsan

Jag har samma 5 ribbons kvar som sholof... Så tråkigt men som sagt bara att gneta vidare, ska försöka byta ut mina träd om cherry så det går lite fortare iaf!

Kanske borde köpa fler kossor och höns också istället för alla andra men det är lite fint med olika djur samtidigt...

• sholof

Ja jag tycker oxå det känns tråkigt att bara ha de träd o djur som tar kortast tid. Så jag sparar alla träd o djur jag får i gåvor. O sen köper jag o sätter cherryträd där jag får plats o lite höns här o där.

• Yinsan

Hur vet man vad som tar vilken tid av både djur och träd som man ej kan köpa själv?

• Kaxmaja
    Yinsan skrev 2009-09-27 19:39:33 följande:
    Hur vet man vad som tar vilken tid av både djur och träd som man ej kan köpa själv?
    det står när de ligger i giftboxen har jag för mig
  • Hallontårta

Ååååh vad jag vill ha ett svart får!! sniffs

Någon skrev (tror jag) att djuren man kan adoptera kommer upp på ens fv om man idlat länge? Alltså inte dem man kan ta själv, utan dem man lägger ut till folk att adoptera. Eller sker det slumpvis? Jag har inte fått något sådant ännu!

• Yinsan

Försökte se det när jag planterade sist men såg det inte. Kanske tittade för dåligt!

Svar på tråden FarmWille - FB