• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Tant Elin
    sholof skrev 2009-09-24 16:10:45 följande:
    För att kunna expandera med coins måste man ha det antal grannar där står. Så du får försöka skaffa fler grannar.
    oki

Men hur får man snabbast sedlar då? är det att tjäna så mkt pengar som möjligt eller hur funkar det?
  • Fizzie

Sedlar kan man få på två sätt; när man går upp en nivå/ level så får man en sedel
    köpa för riktiga pengar

• sholof

Det där med sedlarna vet jag inte riktigt... Borde ju stå nånstans...

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • luzorsus

man köper sedlar med riktiga pengar eller ibland när man går upp level...inte alltid..

• hyperballad

min kompis farm bara försvann
    helt crazy - alla pengar o xp är kvar men när hon går in där så är det bara en stor gräsmatta :-O

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • Underbara ungar

Det verkar som det buggar en hel del på fv nu
    Jag har dom senaste två levlarna fått gå upp två gånger... 5 xp försvinner bara och så får jag göra om det nästa gång jag kommer in.
    Lagom irriterande!

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • Strumpan08
    Hallontårta skrev 2009-09-25 10:03:15 följande:
    Åh! Nu har de gjort så att djuren hoppar och det kommer hjärtan då man klappar dem
    Naah, så sött! Men finns det någon funktion bakom typ att de blir färdiga snabbare eller något?
  • Strumpan08
    Hallontårta skrev 2009-09-25 10:03:15 följande:
    Åh! Nu har de gjort så att djuren hoppar och det kommer hjärtan då man klappar dem
    Naah, så sött! Men finns det någon funktion bakom typ att de blir färdiga snabbare eller något?
  • Hallontårta

Jag har hört att de ska bli det, men jag vet inte säkert.

Strumpan08 skrev 2009-09-25 10:27:13 följande:
Svar på tråden FarmWille - FB