• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Det här är lite skumt. Jag skaffade mig grannar. Sen när en del hade fått sina 50 grannar. Ville de ta bort sig. Jag tog bort dem och jag kan inte gå in till dem. Fast ändå har jag kvar de som farmvillegrannar.

Skumt som bara den.

• hyperballad

hmm har aldrig klappat mina djur, kanske ska prova det då...
    dock har jag sålt samma häst tre gånger så det buggar en aning idag.. irriterande

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • jenny b

det här med att utöka sin mark, vad krävs för de olika nivåerna? & måste man ta de olika nivåerna i ordning eller man kan hoppa på en stor direkt om man uppfyller kraven???

• gealach

jenny b skrev 2009-09-26 09:26:38 följande:

det här med att utöka sin mark, vad krävs för de olika nivåerna? & måste man ta de olika nivåerna i ordning eller man kan hoppa på en stor direkt om man uppfyller kraven???
    Nej, man måste ta dem i ordning.
  • jenny b
    Nej, man måste ta dem i ordning.
    ok, vad är gränser med antal grannar & levelnivå då???
  • mysmarre73

vad är det för unika foto man måste ta har bara två kvar fotar som bara den men inget händer

• kokulan
    mysmarre73 skrev 2009-09-26 11:30:46 följande:
    vad är det för unika foto man måste ta har bara två kvar fotar som bara den men inget händer
    Du måste fota en väns farm som du tidigare inte fotat. Alla foton måste vara från olika farmar.
  • LinaoMatilda

Är det någon som fått alla blåa rosetter? Vissa tycker jag är väldigt svåra. T.ex. Cream of the crop.

• Kaxmaja
    LinaoMatilda skrev 2009-09-26 12:18:04 följande:
    Är det någon som fått alla blåa rosetter? Vissa tycker jag är väldigt svåra. T.ex. Cream of the crop.
    vissa tar otroligt lång tid. tex samla från alla djur, träd, cream of the crop, hjälpa grannar. jag harvar med de nu. men de kommer som sagty att ta tid
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB