• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kaxmaja
    kokulan skrev 2009-09-27 15:14:57 följande:
    Det tror jag inte. Med djuren på rad kan man göra hagen så liten att de precis får plats. Om de går fritt står om ju lite huller om buller. Ungefär som en tvätthög som inte är vikt tar hiskeligt mycket mer plats än en vikt.
    Hmmm sant. mEN DET ÄR GANSDKA MYCKE PLATS MELLAN VISSSA AV MINA RADER. bEROENDE PÅ VILKET DJUR DET ÄR. HÄSTARNA TAR JU MER PLATS ÄN KANINERNA TEX ops caps sorry
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • 3busungar

mirris:
    lägg till mig så blir vi grananr på farmville
    desto fler desto roligare

jag har hållt på med farmville ett tag nu.
    o jag får mycket trän o en del djur som presenter av de andra farmvilel vännerna.men något somjag har märkt är att hönorna får man inte längre ge bort..så jag har jättefå hönor..

• 3busungar

angelzezzan:vad bra du ahr lyckats ställa alla trän.jag kan int ställa mina så nära varann.fast om man har alla av en o samma sort så kanske det är lättare.. en sån där luftballong hade jag också förut men jag hade itne plats för den så jag tog bort den..

• Kaxmaja
    3busungar skrev 2009-09-27 15:27:06 följande:
    angelzezzan:vad bra du ahr lyckats ställa alla trän.jag kan int ställa mina så nära varann.fast om man har alla av en o samma sort så kanske det är lättare.. en sån där luftballong hade jag också förut men jag hade itne plats för den så jag tog bort den..
    Man får ställa dem sort för sort
  • krakel

Va ska man med ballongen till tro??? har 2 och är skittrött på dem

• sholof

ska försöka ta foto på min gård oxå så ni får se. Jag får snart inte plats med mer, o vill inte sälja mina hus för jag tycker det är fint. Jag behöver mer mark...

Djuren tar minst plats när de står i rader. synd man inte får ge bort hönsen längre...men de är ju itne så dyra att köpa så jag har jättemånga.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Kaxmaja
    sholof skrev 2009-09-27 18:11:29 följande:
    ska försöka ta foto på min gård oxå så ni får se. Jag får snart inte plats med mer, o vill inte sälja mina hus för jag tycker det är fint. Jag behöver mer mark... Djuren tar minst plats när de står i rader. synd man inte får ge bort hönsen längre...men de är ju itne så dyra att köpa så jag har jättemånga.
    Fint har jag gett upp. Jag köper hus och sen säljer jag dem igen för att få xpn Har bara 4 ribbonskvar.
  • sholof
    Kaxmaja skrev 2009-09-27 15:21:31 följande:
    Så här ser min farm ut just nu.
    Du borde ställa djuren mer i klungor så ser det iaf ut som att det tar mindre plats.

Har du tagit en skärmdump eller nåt sånt för att få me hela din farm till fotot här?
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Kaxmaja
    sholof skrev 2009-09-27 18:17:52 följande:
    Du borde ställa djuren mer i klungor så ser det iaf ut som att det tar mindre plats. Har du tagit en skärmdump eller nåt sånt för att få me hela din farm till fotot här?
    tycker de e svårt att se när de e färdiga då-

Ja jag scrollade ut och sen tog jag prtscreen
Svar på tråden FarmWille - FB