• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Mimmi86

Not spoiled gift.... vad innefattar det?? Alltså vilka saker räknas in inom det ämnet? Ska man spara alla gåvor och inte ta ur dem??

• kokulan
    Mimmi86 skrev 2009-09-28 22:41:43 följande:
    En fråga bara... när man köper staket eller höbalar så kommer det flera på raden alltså man behöver inte gå in och välja varje gång... Men har hört att det ska vara så med träden också?? Har sätt på flera farmar att dem har typ 20 träd av samma slag satta efter varandra.. Men jag kan inte göra så, utan får plocka en efter en..det är skit tråkigt och jobbigt. Spelet har börjat bli segt! Antar att det är att man kommit så långt upp i leveln samt utökat gården till max (väntar på de två sista) Svar önskas gäärna på mian frågor =)
    Jag kan inte köpa mer än ett träd på eng gång, antar att ingen kan det. man får vara envis och köpa en och en.
    Vilken level är du på? Jag är 100 xp från level 27.
  • Kenzie
    Laire skrev 2009-09-28 22:44:05 följande:
    Ja den har försvunnit för mig också, det kanske blev för mycket för servern med allas foton?
    Men wtf va sur jag blir, har suttit hur länge som helst och fotat allas gårdar för att få den sista. *muttrar*
    Mimmi86 skrev 2009-09-28 22:48:27 följande:
    Not spoiled gift.... vad innefattar det?? Alltså vilka saker räknas in inom det ämnet? Ska man spara alla gåvor och inte ta ur dem??
    Man ska spara unika gåvor i giftboxen, spelar ingen roll vilka.
  • Mimmi86

ah jo jag håller med... vissligen är jag bara på nivå 26, men det är segt! Liksom 5000xp till nästa level... skit dumt! Hehe.. jo jag har 6 ribbons kvar alla i olika kategorier... =(

Men det tar ju sån tid med dessa djur och träd!! Hur mkt träd hade ni? funderar på att ta bort lite åkermark och sätta dit lite träd tills jag fixat den sista ribbons där.. även med djuren....

• Mimmi86

ang gåvorna.... Kan jag spara träd och djuren alltså?

Jag minns innan jag fick den blåa så hade jag 20 olika gåvor men det stod att det fattades 1 hur länge som helst, även fast jag fick nya gåvor hela tiden... jätte lustigt.. det var därför jag frågade =)

• strenua

Jag är på level 32 och hade 9000 exp till level 33, ganska drygt.

• Mimmi86
    strenua skrev 2009-09-28 23:14:39 följande:
    Jag är på level 32 och hade 9000 exp till level 33, ganska drygt.
    Åh fy...ska inte klaga...men snart kommer man själv vara där... minns i början hur lätt det var att komma upp i level... men nu...nää de skulle göra något nytt i spelen samt slänga ut så man man utöka sin farm och inte bara ur två synvinklar utan på alla fyra håll :)
  • Kreativ
    Mimmi86 skrev 2009-09-28 22:53:49 följande:
    ang gåvorna.... Kan jag spara träd och djuren alltså?Jag minns innan jag fick den blåa så hade jag 20 olika gåvor men det stod att det fattades 1 hur länge som helst, även fast jag fick nya gåvor hela tiden... jätte lustigt.. det var därför jag frågade =)
    du får inte ha flera av samma gåva, det måste vara unika, dvs olika.
    Melvin 060609, Ida 080426
  • Mimmi86
    Kreativ skrev 2009-09-28 23:30:55 följande:
    du får inte ha flera av samma gåva, det måste vara unika, dvs olika.
    Aha då föll poletten ner... TACK :)
    Nu hoppas man att man ska få lite mer gåvor nu =)
  • Mimmi86

Hur kan man ha slut på förfrågningar?? När man vill lägga till vänner inne på farmville?? Skulle göra det nyss men fick till svar att jag har slut på förfrågningar och får återkomma imorgon...usch sånt stör mig.. :(

Svar på tråden FarmWille - FB