• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Mirris
    Kenzie skrev 2009-09-28 22:45:13 följande:
    Nä man kan inte göra så med träd utan man får snällt köpa dem ett i taget, skitsegt jag vet. Ja nu börjar det bli lite trist när det är så långt mellan nivåerna, fasar för att det snart blir 10.000 xp mellan nivåerna, då lär det vara grymt segt. Det är trist nu också när jag bara har dom segaste ribbonsen kvar typ skörda en miljard grödor och liknande
    Det är då man får börja odla snabbväxande grödor så man får så, skörda, ploga och skörda flera gånger på en dag (om man nu har tid med det)

Det gjorde jag på FarmTown i början så man fick ihop massa poäng.... jobbade som en tok åt andra för att tjäna pengar. DET är roligt i FarmTown, att man samlas på "torget" och blir anställd och får hälften av vad bonden får för grödorna. SÅÅÅÅ segt i FarmWille...tar en evighet att få ihop pengar o poäng.
    Men ändå sitter man där en stund vareviga dag
  • kokulan

Hittils har det tagit max en och en halv dag för mig att komma upp i level. Har bara spelat ett par veckor.

• Kaxmaja
    Mimmi86 skrev 2009-09-28 22:41:43 följande:
    En fråga bara... när man köper staket eller höbalar så kommer det flera på raden alltså man behöver inte gå in och välja varje gång... Men har hört att det ska vara så med träden också?? Har sätt på flera farmar att dem har typ 20 träd av samma slag satta efter varandra.. Men jag kan inte göra så, utan får plocka en efter en..det är skit tråkigt och jobbigt. Spelet har börjat bli segt! Antar att det är att man kommit så långt upp i leveln samt utökat gården till max (väntar på de två sista) Svar önskas gäärna på mian frågor =)
    jag har satt dem så själv
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mirris
    Hallontårta skrev 2009-09-29 06:48:22 följande:
    Nu kan man ge bort en elefantunge!?
    Haha.. undrar vad man kan få av den? Dynga till fälten?

var ju genast tvungen att gå in och skicka en liten elefant till alla mina farmarvänner!
  • UnderYtan

Åh ingen är lyckligare än jag idag ! En elefantunge... jag äääälskar elefanter. Samlar på allt som har med elefanter att göra. Perfekt att få en till spelet också. Har bara fått en hitills men dagen är ju fortfarande ung.

• caropia

Kära nån elefantunge! Vad ska man få plats med dom då?
    har redan 3 stycken, blir trååångt!

• UnderYtan

Jag har 4 nu :) Ja det blir grymt trångt... jag har sålt många dekorationer på sista tiden för att kunna bygga ut mina hagar. Jag satsar ju mycket på djuren (har ca 400 djur) och det tar verkligen plats då alla djursorter har en egen hage. Nästa steg blir väl att sälja mitt förråd och snickarverkstad. För dom verkar ju aldrig vilja släppa expand farm.

• sholof

Jag har oxå fått några elafanter. Har bara ställt ut två, får se om jag orkar göra plats för fler. Annars får de ligga i giftboxen tills jag har plats.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden FarmWille - FB