• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kitiara
    Finesse skrev 2009-08-21 10:30:14 följande:
    jag kan inte klappa nån.. djuret bara muuar eller kvackar men gubben står kvar..
    det är det enda som händer när man klappar dom, tyvärr.
  • Missimo84

Haha, skriv och säg att vi vill kunna klappa våra djur, så kanske det går snababr för dem att bli klara

• kitiara
    Missimo84 skrev 2009-08-21 10:34:11 följande:
    Haha, skriv och säg att vi vill kunna klappa våra djur, så kanske det går snababr för dem att bli klara
    Det var det jag tänkte, att om man visar lite omtanke så kanske hönan värper snabbare :)
  • DeniZeus

Undra om dom fixade det där igår när Fv strulade? Det kanske blir en smartare funktion senare, tex att man kan skynda på produktionen? 

Jag läste nånstans att Fv inte är klar än utan dom håller på utveckla spelet för fullt. 
  • Missimo84
    kitiara skrev 2009-08-21 10:35:23 följande:
    Det var det jag tänkte, att om man visar lite omtanke så kanske hönan värper snabbare :)
    hehe skulle nog klappa ihjäl minsa stackars djur.
    De där j*kla kaninerna tar sådan god tid på sig att bli klara, vad får man av de moch hästen förresten?
  • kitiara
    Missimo84 skrev 2009-08-21 10:37:18 följande:
    hehe skulle nog klappa ihjäl minsa stackars djur. De där j*kla kaninerna tar sådan god tid på sig att bli klara, vad får man av de moch hästen förresten?
    av kaninerna får man angora-ull och av hästen tagel.
  • UngMorsa

Jag är också fast i FV-träsket
    Det är sjukt beroende framkallande och jag skäms nästan över mig själv.
    Skönt att se att det iaf är fler personer som också spelar!

• Missimo84
    UngMorsa skrev 2009-08-21 10:44:50 följande:
    Jag är också fast i FV-träsket Det är sjukt beroende framkallande och jag skäms nästan över mig själv.Skönt att se att det iaf är fler personer som också spelar!
    Eh! Inte skämmas! Vuxna människor med barnasinnet kvar Då kommer vi in i himlen om vi är troende haha
  • kitiara
    Jag är också fast i FV-träsket Det är sjukt beroende framkallande och jag skäms nästan över mig själv. Skönt att se att det iaf är fler personer som också spelar!
    Det är livsfarligt när man är arbetslös och inte har nåt annat att göra på dagarna :) nu får jag släkt på besök hela helgen så då kanske jag kan hålla mig borta några timmar :)
  • Finesse
    Jag är också fast i FV-träsket Det är sjukt beroende framkallande och jag skäms nästan över mig själv. Skönt att se att det iaf är fler personer som också spelar!
    Ja man sitter å räknar timmar tills nästa gång man kan logga in så ingenting vissnar bort.. idag jobbar jag till 21.30 så då kan jag inte plantera jordgubbar utan det går bli ris och pumpor.. så kan jag sköra direkt när jag kommer hem
Svar på tråden FarmWille - FB