• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Missimo84
    kitiara skrev 2009-08-21 10:46:25 följande:
    Det är livsfarligt när man är arbetslös och inte har nåt annat att göra på dagarna :) nu får jag släkt på besök hela helgen så då kanske jag kan hålla mig borta några timmar :)
    hehe, får se vad som händer med min farm nu när jag börjar arbeta. HAr sonen på inskolning nu... Måste kolla så jag får logga in och skörda under arbetstid
  • UngMorsa
    kitiara skrev 2009-08-21 10:46:25 följande:
    Det är livsfarligt när man är arbetslös och inte har nåt annat att göra på dagarna :) nu får jag släkt på besök hela helgen så då kanske jag kan hålla mig borta några timmar :)
    Kan tänka mig det
    Jag har iofs arbete men måste erkänna att jag smiter in då och då, typ på lunschrasterna för att kolla läget
  • eeisor
    Lortdocka skrev 2009-08-20 22:51:57 följande:
    Jag har också varit "sån", dvs innan mitt beroende av farmville blev för stort, nu lägger jag till "vemsomhelst" bara de har farmville!!!!!!!!!!!
    Samma här...
    Men, jag har i allafall tagit mig i kragen och lagt alla FarmVille-vänner i en egen grupp som inte har tillgång till mina album med alla bilder på sonen.
  • Janna86
    eeisor skrev 2009-08-21 11:44:04 följande:
    Samma här... Men, jag har i allafall tagit mig i kragen och lagt alla FarmVille-vänner i en egen grupp som inte har tillgång till mina album med alla bilder på sonen.
    Hur gör man de? har lyckats lagt in i en grupp eller lista... hur gör man sen??
  • Kreativ
    Moltan skrev 2009-08-21 09:21:01 följande:
    Det står fakta under fliken "help". Det vissnar efter sin dubbla tid. dvs jordgubbar vissnar efter 4h+4h=8h. Tar något en dag att odla så tar det ytterligare en dag innan det vissnar :)  Djur & träd vissnar aldrig. Det är bara skörden :)  Det står rätt mycket fakta under fliken "help" så läs där så får ni reda på mycket :)
    Nej, det är inte mycket till hjälp där när man är kass på engelska. Det vard ärför jag frågade här....

Tack för svar!

Hur många coins måste man ha för att kunna utöka gården när man inte har 8 grannar? Tycker jag har kommit upp i stor summa, men den säger att jag har för lite av SEDLARNA. {#lang_emotions_yell}
    Melvin 060609, Ida 080426
  • Janna86
    eeisor skrev 2009-08-21 11:44:04 följande:
    Samma här... Men, jag har i allafall tagit mig i kragen och lagt alla FarmVille-vänner i en egen grupp som inte har tillgång till mina album med alla bilder på sonen.
    Tror jag lyckades.. får se om jag blockade för mycke så ni inte ser nånting nu... :/ Hoppas ni fortfarande ser farmville-grejerna iaf =) annars får jag justera nåt!
  • DeniZeus
    Kreativ skrev 2009-08-21 12:33:48 följande:
    Nej, det är inte mycket till hjälp där när man är kass på engelska. Det vard ärför jag frågade här.... Tack för svar! Hur många coins måste man ha för att kunna utöka gården när man inte har 8 grannar? Tycker jag har kommit upp i stor summa, men den säger att jag har för lite av SEDLARNA.
    Förlåt, tänkte aldrig så långt :(
    Men ett tips är att gå in på Googles språkverktyg. Där kan man översätta engelska texter rak av. Bara att klistra in och trycka på översätt. Sen blir det såklart inte den bästa översättningen men man förstår det stora hela. 
    Jag tror inte det går att utöka gården utan tillräckligt många grannar. Sedlarna är riktiga pengar så där måste du köpa till dig sedlar men det känns kanske inte aktuellt :) 
    Sen när du har 8 grannar kan du köpa en större gård för 10.000pengar. Du måste låsa upp genom att skaffa grannar innan det går att utöka med coins :) 
  • Kreativ
    Moltan skrev 2009-08-21 12:57:57 följande:
    Förlåt, tänkte aldrig så långt :( Men ett tips är att gå in på Googles språkverktyg. Där kan man översätta engelska texter rak av. Bara att klistra in och trycka på översätt. Sen blir det såklart inte den bästa översättningen men man förstår det stora hela.  Jag tror inte det går att utöka gården utan tillräckligt många grannar. Sedlarna är riktiga pengar så där måste du köpa till dig sedlar men det känns kanske inte aktuellt :)  Sen när du har 8 grannar kan du köpa en större gård för 10.000pengar. Du måste låsa upp genom att skaffa grannar innan det går att utöka med coins :) 
    Smart med översättningen!

Hm, det va rnån här i tråden som skrev att man kunde köpa för coins, det var därför jag frågade om det. Men det kan man alltså inte.. suck. Jag har ju inte 8 grannar ännu.. får vänta lite till då
    Melvin 060609, Ida 080426
  • DeniZeus
    Kreativ skrev 2009-08-21 13:00:23 följande:
    Smart med översättningen! Hm, det va rnån här i tråden som skrev att man kunde köpa för coins, det var därför jag frågade om det. Men det kan man alltså inte.. suck. Jag har ju inte 8 grannar ännu.. får vänta lite till då
    Jo, man får göra det efter man skaffat 8 grannar :) Själv blev jag lite besviken när jag äntligen fått ihop 8 grannar. trodde det skulle öka direkt då men ack så fel. Måste köpa för 10.000pengar :( dyyyyrt!!! 
  • milla   1982

måste man ha ett acai träd för att få sista ribbon på tree hugger? Det kan man väl bara få mot sedlar?

Nu har jag plötsligt fått en x-tra sedel ? Nån mer som fått det?

Min stackars gubbe blir strippad varje gång jag loggar in, skapligt irriterande!"

Svar på tråden FarmWille - FB