• Anonym

Rakar ni er?

Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
    Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.

• Svar på tråden Rakar ni er?
  • evelyn

rakar det mesta, känner mig mycket porrigare då =D

men det är läskigt att det krypit ner i åldrarna...att känna sig sexuell och att "porra till det" lite då och då, passar inte 15-åringar ... iaf inte enligt min åsikt... lite halvläskigt....

naturligt och naturligt... vill man så gör man, vill man inte så behåller man busken...

jag är lika naturlig med hår som utan *tycka*

• Anonym

Inte alls konstigt att det krypit ner i åldrarna tycker jag. Det är utvecklingen av att alltfler vuxna (som ska vara förebilder för barn) gör det!

• Anonym

rakar alltid! känner mig frächare då; visst kan det klia när det växer ut ibland men det går över..

• Anonym

Rakar bort "det värsta", har bara rakat mig en gång helt, men jag blir så sårig och så kliar det så dant.
    Är det någon som har ett bra tips på vad man kan göra mot sårigheten i bikinilinjen? Det är inte ett dugg kul.

• Anonym

Vaxa bikinilinjen =) det gör jag...de gör inte såå ont...man vänjer sig...men även jag som många andrar sparar litegranna...man vill ju inte se ut som innan puberteten ;)

• Anonym

Jag rakar mig men jag har en rand kvar på venus berget! känner mig mycket renare och frächare! Prickarna och kliandet försvinner sen när man har vant huden att man rakar där regel bundet!

• moneypenny

Hej!

Vill raka mig (har provat och tyckte om det) men tycker inte det känns bra eftersom jag duschar på gymmet några gånger varje vecka. Skulle känna mig så himla...naken då.
    Under armarna och på benen vågar jag mig i alla fall på!

• Anonym

Håller inte med en skrivare här ovan....

huden vänjer sej INTE för alla.
    Jag rakade mig regelbundet, OFTA i några månader...
    jag fick ändå prickar och sår osv....
    Ändå provade jag alla typer av rakhyvlar som finns....

Svar på tråden Rakar ni er?