• Anonym

Rakar ni er?

Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
    Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.

• Svar på tråden Rakar ni er?
  • babyssdollyss

jag rakar mig och det är ingen fara..man vänjer sig.jag tycker dt klar när man har hår..thihi

• Jädissen

Jag rakar mig oxå...har gjort så i många år och tycker det är behagligt att inte ha fullt med hår där nere

• eyry

rakar lite.

vill inte se ut som en buske, men heller ett barn

• Anonym

japp så mycket mer bekvämt tycker jag...det slutar att klia så fortsätt du kram

• Anonym

Rakar inte ! Har testat men det kliade så fruktansvärt så jag har lovat mig själv att inte göra om det. Däremot ansar jag lite med sax. Min bikinilinje är så snygg från förr, så den behöver jag inte åtgärda. Men jag tycker att det är lite hemskt att det har blivit så att alla rakar sig. Det finns ju inget (iallafall inte på kvinnokroppen) som får vara naturligt längre..

• DaCiss

Jaa, vissa kan ju tycka att det känns hemskt. Men nog får man ju var anaturlig bara man vill det själv och trivs. Som inte har jag nånsin rakat mig för att jag känt det som ett måste, som ett tvång. Jag har gjort det för min egen skull. Jag tycker om hur det ser ut och hur det känns. Skulle jag få välja skulle kvinnokroppen naturligt vara utan hår på dom platserna så jag skulle slippa hålla på och raka och se ut som jag vill se ut.

• Mullelina

Jag har rakat mig där nere i flera år, likaså min pojkvän .... för mig känns det frächare att vara rakad ... men som sagt det är en smaksak !!!

• HeligaBea

tja jag tycker väl ite om att ta bort allt.. känns lite weeeird.. men när de händer är det mannen som rakar... Lite förspel.. Hehehehe.. Smaken är som baken delad..

• petra

Lite ryker men inte hela "kalufsen"

• Catte

Tycker bara att det är lite svårt att nå nu när man har en stor mage ivägen, ngn som håller med?

Svar på tråden Rakar ni er?