Rakar ni er?
Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.
Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.
Jag rakar bort allt utom en "sträng".. När jag får råd så ska jag ta bort det oönskade håret permanent med laser.. Det är inte så dyrt för bikinilinjen (allt är dock dyrt om man inte har några pengar..) och man lär tjäna på det i längden.. sedan så slipper man tänka på att alltid raka sig..
är det någon som har tagit bort håret permanent med laser? är lite sugen på det.
Jag har rakat mig där nere i flera år, sparar bara en liten sträng. Jag får inga utslag och jag har aldrig haft svamp, det är nog olika från person till person.
Lite svårt nu bara när magen blivit så stor att jag inte ser där nere, brukar raka mig varje dag. Men min man har lovat att hjälpa mig och det gör han så gärna säger han;)
Jag har rakat mig i en hel del år och jag får varje gång en hel del inflammerade hårsäckar. Det är ju itne så värst kul men det har inte hållit mig från att raka mig. Det är mycket skönare så här och skönare sex blir det med. Dessutom ser det fräschare ut tycker jag och är mer hygienskt.
Skaffa en saltsten och smörj med den efter rakningen så slipper ni inflammerade hårsäckar! Funkar både för mig och min make.
Hur gör ni för att bli av med inåtväxande hårstrån då? Några tips för att bli av med dem? Det är dom som orsakar de inflammerade hårsäckarna för mig =(
jag känner på mej att det är en man som ställer frågan
fy skäms. Nisse
jag rakar mig på hakan varje dag fast den är rätt så stor så jag får väl
säga att jag rakar mig en bit ner i alla fall.
Min sambo är den som sköter rakningen. Mycket trevligt sätt att umgås på tycker jag... äkta "quality time"!
om man vill slippa dessa irriterande "rakfinnar" är ett bra tips att skaffa en vattentålig ladyshave. Jag har en sån och den funkar alldeles utmärkt i duschen. Sen jag började använda den har jag sluppit fula, svidande prickar i bikinilinjen. Det kanske inte blir en lika "close shave" som med hyvel men hellre det än utslag och inåtväxande hårstrån. Kostade ca 350 :- men det var väl investerade pengar.
verkar som om jag ska prova det.....härligare sex kan man ju inte få för mycket av