• Anonym

Rakar ni er?

Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
    Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.

• Svar på tråden Rakar ni er?
  • Anonym

Jag rakar allt utom en liten triangen fram och min man rakar allt. Jag tycker det är sååå mkt skönare vi sex faktiskt, känns fräschare på nåt vis och så slipper man hår i munnen...

• JsN

Spännande det här. *ler* Jag känner mig mycket mer OFRÄSCH när jag är rakad eftersom jag både svettas mer och har mer flytningar när jag är rakad...

• Anonym

min sambo..blir som galen när jag är rakad....heheh.*Ler*.det är helt ok för mig...sparar där uppe.....tar bort allt mellan benen....

• Anonym

Nej, rakar mig inte alls. Ja, benen ibland, men bara ibland det också. Vill inte se ut som en fjortis igen och min karl föredrar (tack och lov!) en "riktig" kvinna också.

• Anonym

Lite svårt att raka med mage i vägen.

• Anonym

både jag o min man e helrakade. tycker det e fint, skönt och lite porrigt. speciellt när man e upphetsad o allt glänser

skönare att ta på varandra samt att man ser mer utav varandras köns organ.

tummen upp för P O R R P U N G & S H A V A D M U T T A

• Anonym

men det är en smaksak för var o en.
    (jag skrev inlägget ovan)

så bara för att vi gillar det behöver det inte betyda att alla andra gör det!

• Fru Larzzon

Jag har rakat bort rubbet en gång och det blev stubbigt och kliade så jag trodde jag skulle bli galen!
    Det gr jag aldrig om, jag trivs med att ha hår, jag har inte så mycket av det ändå.

• Anonym

Jag har rakat så gott som allt i mer än ett år nu.... gillar det skarpt :)

• Anonym

Rakar mig också vid bikinilinjen och "under". Låter det blir lite framtill för att det ser snyggast ut så. Ibland rakar min pojkvän mig med rakapparaten. Det är ett heeeeel skönt förspel. För mig är det lika självklart som att raka benen. Gillar också det skarpt! Det var jag själv som började. Har också gjort det i snart 2 år.

Svar på tråden Rakar ni er?