Rakar ni er?
Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.
Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.
Ja, jag håller med Catte...
Kommer ihåg det där. Kan säga att det blev en REJÄL rakning när Max var ute.
Män har ju behåring i ansiktet som rakas bort allt som oftast. Kan vara skönt att låta det växa när det är semester o dyl. Fast det är ju inte speciellt pussvänligt då. Varför sån moralpanik för att raka sig mellan benen. T.o.m. män gör det nuförtiden. Och under armarna och på bröstet. Om inte annat kan det ju ge en 6uell kick. Så varför låta bli att prova iaf 1 gång. Det handlar ju inte om a6 precis. Och att man skulle se ut som ett barn är väl iaf överdrift.
Använd helst Gillette Mach3. Och raka inte mothårs första gångerna. Låt det gå några dagar emellan. Sen kan man ju droppa på lite olja så ser det extra inbjudande ut. Lycka till!!
Nu har även mannen min börjat raka sig och det är superskönt vid 6! Det ger lite mer stimuli på yttre organet vid samlag, superskönt! Fast jo, nu har det blivit lite svårare när magen är ivägen. Snart får killen ta över rakningen på mig också! Lite rädd kanske för att han skulle råka skära i mig men hellre det än en vildbevuxen buske. Det skulle inte kännas som jag då jag inte sett mig med allt utvuxet på flera flera år.
jag rakar mig jämt och har gjort det sen jag var 12-år
Jag rakar mig jämt, trivs inte med burr där nere...
har till o med lyckats få min sambo att ansa ordentligt i sitt burr i burr
fwme68, vilken moralpanik har du stött på p g a rakning? Jag tycker mest det verkar vara vi som inte skyndar oss att göra oss av med kroppshåret som möter konstiga reaktioner (nuförtiden d v s; när jag var i tonåren upplever jag att det var väldigt få som rakade något, då var det å andra sidan omodernt och "tantigt" med både bh och läppstift oxå
).
Rakar mig när jag duschar, utifrån låren och inåt - medhårs om man säger. Första gångerna kliade det lite, men det gick över. (Här hade säkert olje-tricket funkat om jag vetat...) Numera rakar jag mig när jag känner för det, 1-5 ggr/v kanske. Liite stubb känns okej emellanåt.
Upplevde dock att det kunde vara lite jobbigt med vissa stringtrosor, skavde mer. Men har hittat riktigt tunna i bomull som är jättebra!
Lycka till med ansandet!
Åsa
Att tjejer ska raka sig för att behaga. Inte för att de vill det själva. Att det ska vara porrigt. Men du har nog rätt. Det är nog större press på de som inte rakar sig idag. I vår civilisation blir vi mer och mer rädda för saker som kroppen hittar på. Det är bara att se på en del frågeställningar här inne så förstår man det.
Kom på lite andra intressanta tankegångar, tycker jag själv iaf. Det är väl ingen som ifrågasätter andra saker som man gör för att visa sig fin. Som att tvätta sig tex, hårsprej, mascara osv..Det är väl ett sorts putsbeteende. Som djur har för sig när de vill para sig. Känner man sig attraktiv vill man ha sex, annars inte. Det kan bli ganska lustigt om man tänker sig allt som ett parningsbeteende.
Jag rakar mig och ibland vaxar jag på vaxinstitut eftersom jag tycker det är svårt att göra själv.