• Anonym

Rakar ni er?

Hur vanligt e det att man rakar sej därnere?
    Jag har gjort det en gång men det kliade mycket när det växte ut så jag vill inte göra det igen.

• Svar på tråden Rakar ni er?
  • Anonym

rakar mig alltid vilket jag gjort hela tiden sen jag fick hår. när jag inte kommer åt längre ber jag min sambo göra det

• Anonym

Jag ansar bara på sidorna och längst ner. Jag ha lite hår kvar så att man ser ut som en vuxen kvinna.

Min sambo tycker att helrakat ser ut som på en liten flicka och tycker det är rent avtändande!

• Anonym

14.30
    Kan inte låta bli att säga - heder åt din sambo!

Jag gör likadant, snyggt på sidorna och mjukt och lent undertill.

• Anonym

Rakar mig i vanliga fall, inte helt, då jag säger som en annan här, min karl känner sig som en "pedofil" då. MEN NU!!.......Jag kommer inte åt, jag ser inget, vi asgarvar hemma och han får sätta tungan rätt i mun för att hjälpa mig .
    Nu är jag inne på sista veckan. Nu får jag se ut som en naturlig kvinna från 70-talet...Förlossningspersonalen får väl ta fram "motorsågen"

• Anonym

När jag rakar mig är det för att jag blir galen på allt hår, det är skönt att vara naken mellan benen också. Ibland klipper jag det bara eftersom jag är lat. Jag har hört många som menar att BM skulle ha något att säga om saken (kritiska kommentarer) men det har hon/han väl inte med att göra? Det vore som om lärare kommenterade att elever hade tonade glasögon inomhus när de läste... det är onödigt men snyggt och det hindrar inte arbetet.

Nu kommer jag inte åt att raka mig men jag klipper i alla fall. Tyvärr är det svårare att få maken att raka sig (vilket jag faktiskt tycker är sexigt), han behöver bara raka sig lite. Jo, han rakar sig i ansiktet...

• Anonym

Jag gjorde det tills jag blev gravid, nu ser jag inget längre

• Anonym

Jag och min sambo rakar oss HELT båda 2...tycker det är jäte härligt när vi har sex...rakar man sig regelbundet och med en vass rakhyvel så kliar det inte och inga prickar blir det heller...inte då på mig...men är man slarvig så kliar det av bara sa*an...Tack föressten till anonym 07.41.... har ALLTID problem på sommaren...vill verkligen inte gå med byxor och shorts hela tiden...vill ju vara fin oxå...så allt tack till dig...tack även till dig 08.04...ska verkligen prova mig fram...

• Anonym

Jag helrakar mig alltid, har så gjort i flera års tid.

• Anonym

Jag helrakar mig också, väldigt uppskattat av min sambo.

• Anonym

Ibland brukar min sambo raka mig. Det kan jag rekommendera som "för-förspel"! Min sambo (och jag) gillar när det är helrakat. Han blir alldeles till sig då! Som någon skrev ovan så är det mysigt att vara helrakad när man har sex. Nackdelen är ju då stubben som kommer ganska snabbt och att det ibland kan bli kliande prickar.

Svar på tråden Rakar ni er?