barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
tyckte det såg mysko ut till en början förren min "vilda" lilla son var nära på att bli påkörd. Då skaffade jag en sådann. Kanon att ha på sina små äventyrare i trotts åldern. Jag är sessutom höggravid så det är inte så lätt att springa och jaga efter hela tiden. Men jag är i allafall glad att jag skaffade en sån nu.
puss och meko gica: Tack, det sa dom på förskolan med, köp en och skit i vad andra tycker, men jag vet hur folk här hemma skulle reagera...dom reagerar redan på att han fortfarande sitter i vagn, får ju kommenatarer om att har han inga egna ben att gå med osv..j*vla BITTER FITTOR min son ser helt normal ut men har ett funktionshinder och jag blir tokig att få suckar efter mig eller att folk håller för öronen när han skriker......med en sele skulle vi nog bli stämplade som knäppgökar...vet att det finns en käck ryggsäck typ en apa med svans, så håller man i svansen, någon som vet adressen??
Det beror helt på barnet. Jag har en riktig liten vilding. Nu när hon är över två har hon lärt sig att hålla mamma i handen när vi är ute, eller sitta i vagnen. Men när hon precis börjat gå (eller hon sprang snarare än gick) var det MYCKET jobbigt. Hennes pappa bor utomlands och vi reste ofta, ensam på en flygplats med en ohyggligt snabb ettåring är inte kul. Tillslut köpte jag ett "koppel" och det har fungerat jättebra. Ser absolut inget fel i det. Vad är problemet med att hålla sitt barn tryggt och säkert?