barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Vi bor i en storstad, och har en liten kille på 2 år som vägrar sitta i vagn. Skulle jag ha honom springandes själv så skulle han bli överkörd innom 5 minuter för det går inte att ha "koll" på honom.
Jag har honom i "koppel" vid sådana tillfällen. Som mitt i stan bland bilar, på liseberg bland allt folk tex. Så han inte kommer bort. Och det är jättebra. han får en frihet han inte hade kunnat få annars.
Skulle han sitta i vagnen skulle han ja... sitta fast, vara fängslad!! För han vill absolut inte det! han skulle skrika och streta.
Men i selen och han får gå själv är han en nöjd och glad liten pojk, ock en O-överkörd och O-borttappad liten pojk till på köpet.
Härligt va!!??
En fråga till er som har selen till era barn:
Vart köpte ni era selen? o vad skulle ni rekomendera en annan?
V i provade sele på vår dotter det gick så där...
hon sprang tills det tog stopp och sen flög hon ju tillbaka. Så vi fick skippa det. Hon fattade helt enkelt inte och poängen är ju att vi inte ska springa med henne....
ja ni fattar...
Köpte en ryggsäck som ser ut som en kanin. Sen är det ett långt band från den. Hade denna super bra ryggsäck/sele när vi var på Kosteröarna. Var livrädd för att dottern skulle ramla ner i hamnen så det var perfekt.
Vi köpte våran på på babytrygghet på nätet. Rekommenderar starkt!!!!!!!!