annbom skrev 2009-08-09 14:20:29 följande:
I trafik och vid stora folksamlingar är det största användningsområdet för en sele. Sedan undrar jag hur många du ens sett som använt sele?Du har endast ett endaste litet barn på 1,5år och troligtvis en ganska vanlig 1,5 åring som inte rör sig så mycket och definitivt inte så snabbt. Jag har haft 4 sådana flickor för att sedan få en son som började springa vid 10 månader. Han kunde inte gå utan sprang. Du har definitivt inte någon erfarenhet av barn som är överaktiva som min son och bör faktiskt vara lite mer ödmjuk i det du säger. Det är ytterst få föräldrar som har sele på sina barn, även om det skulle behövas, och det är oftast befogat.Jag tycker nog att du är ganska naiv i det du skriver. Du tror att alla barn är som din dotter och det är helt fel, även om väldigt många är det.
Skulle citera vad emajk skrev 2009-08-09
Det är en hel del andra ställen som folk vill använda den om du bara läser i forumet.
Hittar inte inlägget för sig själv bara .
SÅ EMAJK: Vad du har hängt upp dig på en sak som sagts här på forumet, och trots personen som skrev det förklarat att du missuppfattade henne tjatar du om det hela tiden.