barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Såg ett barn ha sådant utanför ett köpcentrum och det såg väldigt vettigt ut, parkering och unge är läskigt, ska lätt införskaffa ett sådant senare (iaf om det behövs).
Tycker inte det ser felutalls
Har själv anvânt sele pa min mellanson under en tid. Nu kan han, tyvärr kanske, krångla sig ur den så det har blivit manga ganger jag har fatt slâppa hans bröder och springa efter mellansonen som en galning.
Den metoden lär inte funka länge till.
har inte läst igenom hela tråden, men vissa delar
Jag tycker att de är helt okej att ha sele på sina barn, är ju för barnets o ens egen del man använder de för att skydda livet på de lilla livet man älskar.
Har en son på snart 2 år som vägrar lyssna på mig när vi är ute, de är okej o låta honom gå "fritt" om vi bäda föräldrar är med, men är ja själv, nej tack. Är gravid o har foglossning så springa som ett jehu efter honom är inge kul, plus att han skriker i vagnen för där vill han inte sitta. Ska in o kolla efter ett sele o testa på honom o se hur han reagerar på de, för jag vill införskaffa mig ett till honom.
Jag hade de som liten själv o ja har inte fått nå men av de...hihi (även springit i löplina, för ja va så vild).
undrar bara över komentarerna så snälla barn, är inte barnen snälla fast dem springer runt o är vilda? de tillhör ju utveckligen o alla barn är ju olika....