• Smillas och Mauritz mamma

Scrapbooking!

Hej!
    Finns det fler "scrappare" därute? Jag har inte hållit på så länge, ca 6 mån, men jag tycker det är såååå kul! Håller på med "min första bok" till Smilla, fast i egen tappning...Blanka sidor så jag kan göra egna rubriker o layouter. Så ge er tillkänna nu så vi kan inspirera o tipsa varandra

//Maria

• Svar på tråden Scrapbooking!
  • Askungen

Nån fler som handlar?!!

• Askungen

Jag har gjort en lista på alla saker jag skulle vilja beställa från scrappamera.se och den vart lååång kan jag säga. Totalt 1200 kr.....jag får nog ta bort en del saker Men oj så fina och gulliga saker det finns där. Vill ha!!!! //Nina

• Morfen

Mickiee: ja, jag använder olika papper och gör så att säga lösa sidor till albumet och klistrar in dem sedan.

• millface

Hoppsan...

Var inne på en annan sida och beställde igen!

Livsfarligt för ekonomin det här

• Tin o Trolls mamma

Kommer inte in på yahoo-sidorna..

• Morfen

Sambima: jag är medlem där men jag är oftast bara inne och kikar för inspiration. :)

Tin & troll: du måste vara medlem "join the group" trycker du på och så får du fylla i lite grejer sen får du komma in på sidan.

/Morfen

• Jozebelle

Jag har också köpt grejjer på tradera! också lite på Tiimari faktiskt okej det kanske inte är syrafritt men jag ska inte ha det på korten så...det är lite stickers så...

Häräven köpt sådan där annat syrafritt, Canson har jag för mej det hetrer på bokhandeln!

Men än har jag inte kommit igång, håller på att renoerai köket så det är lite för rörigt än, sen ska vi fixa min lilla hörna nere i gästrummet så!
    Sen så!

Svar på tråden Scrapbooking!