• Smillas och Mauritz mamma

Scrapbooking!

Hej!
    Finns det fler "scrappare" därute? Jag har inte hållit på så länge, ca 6 mån, men jag tycker det är såååå kul! Håller på med "min första bok" till Smilla, fast i egen tappning...Blanka sidor så jag kan göra egna rubriker o layouter. Så ge er tillkänna nu så vi kan inspirera o tipsa varandra

//Maria

• Svar på tråden Scrapbooking!
  • sambima

Ha, ha Millface! Jag som trodde att nu j*drans har en diskussion kommit upp!

• pingus

Jannice

Den var jättefin...

Är så sugen på att börja jag oxå...men inser att jag inte har råd.

• millface

Sambima:

Ledsen att göra dig besviken

• jannice

pingus...
    behöver inte vara dyrt.,det är typ lim och sånt speciellt som kostar till en början. Man behöver inte ha alla plottergrejor. GÖr din egna tolkning! Klistra in och gör mer som collage.....

• sambima

Pingus - det finns olika sätt att scrappa... det behöver inte vara för dyrt även om kostnaderna gärna drar iväg. Men låt inte ekonomin stoppa dig bara för det är en underbar hobby och albumen blir till jätte vackra minnen för kommande generationer.

• pingus

Ja jag kommer säkert inte kunna låta bli...för jag älskar att pyssla.
    Men jag har köpt några såna där bakgrundspapper..(dom kostar ju inte mycket).med fina mönster...o lite fina stickers.Ska kolla in era fina konstverk.

• garfield

Har precis knåpat ihop mitt egna album idag. Det tog tid, men det blev ganska bra. Det värsta med den här hobbien är att det finns en massa sub-hobbies. Som sömnad, stämpling osv. Det tar aldrig slut . Dessutom hämtade jag ut ett tjockt paket från USA med apper idag! SÅ kul! Nu ska jag bara se till att scrappa lite också!

Jannice: Jag såg att du kommit till scrappa enkelt! Välkommen

• sambima

Ja, välkommen Janice! Kul att vi blir fler och fler!

Jag fick en massa Bazzills trios idag! SÅ fina är dem. Jag föredrar dem mycket mer än monos, för de ljusaste i monos använder jag inte alls nästan. Så från och med nu är det trios som gäller!

• jannice

Hej

Är det någon här som brukar handla på Two Peas in a bucket?
    Hur mycket står en dollar i nu?
    FUngerar det bra att handla därigenom?
    Vad kan frakten kosta?
    Hur lång tid tar det att få grejerna...?

MVH / Jannice

• jannice

En sak till...vart är det billigast och enklast att handla tycker ni???

Svar på tråden Scrapbooking!