• Smillas och Mauritz mamma

Scrapbooking!

Hej!
    Finns det fler "scrappare" därute? Jag har inte hållit på så länge, ca 6 mån, men jag tycker det är såååå kul! Håller på med "min första bok" till Smilla, fast i egen tappning...Blanka sidor så jag kan göra egna rubriker o layouter. Så ge er tillkänna nu så vi kan inspirera o tipsa varandra

//Maria

• Svar på tråden Scrapbooking!
  • Tiffy

Papprikas öppettider:
    Mån 18-22
    Tis 10-16
    Ons 18-22
    Fre och lör 10-16

Och ja de har öppet idag mellan 10-16. De öppnade igen efter semestern den 2 augusti. Jag längtade efter det datumet, fick slut på enfärgade papper precis när de stängt för sommaren....

• sambima

Fast de fåtal jag känner som har åkt på tullen har ändå fått ut sina scrapbooking material billigare än om man skulle beställt fr Sverige. England har heller inte så billiga varor och beställer man därfirån kan man åka på tull också, möjligen billigare pga. EU men ändå.

Här är en länk till en Engelska scrapbutik, har ej köpt fr dem, men de svarar snabbt och är jätte trevliga.

www.scraptastic.co.uk/

• garfield

Sambina! Vi ses nog ganska ofta på Yahoogroups. Jag är där ofta och frekvent Fast under ett annat nick...

• garfield

Jag har yp beställt från USA 50 gånger minst... Jag har fastnat i tullen en gång. Så jag har tjåänat ganska mycket pengar på att beställa därifrån. Men för tillfället får jag nog lugna mig lite. Jag har tonvis med papper som ska göras åt med först. Men det finns så mycket man vill ha

• sambima

Garfield... nyfiken på vem du e nu!

• sambima

*oj, oj, oj... Kalmar tjej... VEM är fr Kalmar?

*kliar mig i huvudet...

• garfield

Sambima:
    Lol ! Vi är inte så många från Kalmar... Men några stycken. Klia du dig lite till i huvudet....

• sambima

Garfield... Jo... jag tror att jag känner två stycken säkert...

Hrm.. Har sån lust å fråga på yahoo men... då avslöjar jag mig!

*farligt då då....

• garfield

Sambima:

Vi får väl leva i ovisshet lite till då

Svar på tråden Scrapbooking!