• Smillas och Mauritz mamma

Scrapbooking!

Hej!
    Finns det fler "scrappare" därute? Jag har inte hållit på så länge, ca 6 mån, men jag tycker det är såååå kul! Håller på med "min första bok" till Smilla, fast i egen tappning...Blanka sidor så jag kan göra egna rubriker o layouter. Så ge er tillkänna nu så vi kan inspirera o tipsa varandra

//Maria

• Svar på tråden Scrapbooking!
  • jannice

hrrrm...en sak till vad är:
    cardstock?
    är det ett slags papper???

• Flamman

cardstock är lite tjockare papper som oftast används som grundsida så att sidan blir någalunda stabil!

• garfield

Jannice:

Two Peas har jag handlat massor från. Fördelen med dem är att man direkt ser vad frakten blir. Beställer man papper brukar frakten hamna på ca 20 dollar men det blir ändå billigare än att handla från Sverige. Och så är ju utbudet mycket större. Det tar ung. en vecka att få hem sakerna. Dollarn står i 7.5 nu ung. Vill du veta exakt vad det kommer att kosta kan du gå in på www.forex.se

Andra bra affärer
    www.scrapsahoy.com/buy/safonts.shtml
    shop.lifetimemoments.com/

• sambima

Jannice, håller med Garfield men jag tycker också om Alive & Scrapping och den service man får från dem! Där har jag beställt 4pack Bazzill trios och annan cardstock för 19 dollar. Det tog en vecka från att de drog pengar till jag fick hem papprena.

Om du ska köpa bazzills, så har jag sett att swescrap (yahoogrupp) har en swap som startat ikväll, Jag ska just anmäla mig!

www.aliveandscrapping.com

• sambima

har scrappat mera ikväll... bra med os o scrapp =)

• garfield

Håller med ALive and scrapping är också en bra affär. Snabbt och smidigt!

• sambima

Hrm... Garfield - jag TROR jag vet vem du e... *skojigt =)

• garfield

Sambima:
    Har du klurat länge
    Orättvist... Jag vet ju inte vem du är.

• sambima

Ja, fats jag vet inte om det stämmer - har ju en kandidat men jag vet inte om den åpersonen bor i kalmar... =)

om du läst en presentation av mig på yahoo grupperna (o kommer ihåg, vi e så många) så kan du kanske lätt lista ut fr mitt nick här... det är nån som jag håller kär som inspirerat till nicken.

• sambima

Åh, idag har jag bestämt mig för att ett album ska scrappas i 12*12!
    Jipppiiiiii, ett toppen beslut tycker jag!

Svar på tråden Scrapbooking!