-
Finns det receptfritt? Skulle helt klart vara intresserad så man slipper be folk köpa laktosfria produkter istället.Kavat skrev 2009-09-27 13:43:30 följande:Har du testat laktostabletter?Det är faktiskt rätt smidigt just när man är bortbjuden. Funkar väl inte helt fullt ut här, men slipper kramperna och fisarna och det är mycket värt! -
Syrra, ja det var duktigt
Leya ritar cirklar och ibland blir dom t o m runda
Fick inte mycket sålt på klädförsäljningen men jag skänkte en hel del till barn i Lettland istället
Själv har jag målat taket i rummet jag håller på med och fy vad jobbigt det är att måla uppåt. Finns bild i min blogg (vilket man måste ha inbjudan till så säg bara till om någon är intresserad zecretzz.blogspot.com)
Känner inte alls för jobb imorrn... usch och fy.... -
Morning!
Nu sitter man på jobbet, usch och fy, vill börja mitt nya jobb nu men inget verkar hända på den fronten.... uuuuuurjobbigt! Bara att bita ihop.
Sambon skulle lämna Leya på dagis idag så jag kunde skynda till jobbet och få lite flex, dock glömde han napp o nalle hemma så jag fick ta en tur till dagis ändå så jag kom faktiskt senare än vad jag brukar när jag lämnar Leya... jahaja...
-
Heoo, skönt med lite tid för varandra. Jag och sambon har stått i ett varsit rum och donat, jag har hållt på med mitt projekt och han håller på att sätta upp väggskivor i lägenheten (sen tappade han skruvdragaren på sitt nageltrång så då blev det inge mer sen)
Syrra, hoppas du får sova gott nu då
-
Puzz, hoppas det går bra. Både den fysikaliska undersökningen och pratet.
Tess, ja visst är det bra att man kan lämna till välgörenhet
-
Syrra, vad duktig hon är, gillar skarpt att näsan på den i mitten liknar en egen liten gubbe
-
Melva, jo, vi fick söka om våra tjänster så jag sökte en annan tjänst som första hand och jag fick den
Ska jobba som systemadministratör istället för läkarsekreterare
-
Melva, krya på dig (er)!!
I helgen ska vi på familjemiddag var det tänkt, vi tippar på att yngsta brodern inte kommer efter hans uppförande men sen kommer sambons bror och ska sova en natt hos oss och dom väntar sitt andra barn (deras första är lika gammal som Leya), får hoppas sambon blir lite sugen då...
-
Syrra, snygga kläder
Roligt att shoppa lite!
Jag har variit på föräldramöte, kul att träffa lite andra föräldrar men inga man liksom har kontakt med annars. hade kanske varit kul. Den enda om är kontaktsökande är en mamma till en av Leyas kompisar men henne har vi blivit "varnade" för av folk för dom är tydligen som plåster när dom väl får kontakt, dom är lite konstiga över lag, svårt att veta då... -
Morning!
Rätt lugnt här inne nu för tiden, antar att alla har fullt upp med annat
Har inte heller så mycket att säga egentligen, Leya vägrade sitta på pottan imorse så här går det inte alls framåt
Tänk, det som var så roligt i somras när hon ropade att hon behövde gå på toa eller stod och knep, nu rinner det bara, ja, hon får inte vara utan blöja alls just nu för det verkar som hon gjort sport av att kissa där man inte får (t ex soffan).