Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Kavat, jo, jag ringde men då var det inte telefontid så då mailade jag, men det var ju flera dagar sen... får hoppas det ger något iallafall

Syrra, tråkigt och du är säker?

Melva, jobbigt med skrik
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Heoo, hoppas i så fall det går att fixa med mediciner så ni inte behöver ligga mer (än "vanligt" på sjukhus). Lycka till hos tandis!

Idag ska ju vi till familjerådgivning, sambon är så rädd att det är något fjant men det vill ju ingen av oss vara med på (att sätta sig och t ex hålla varandra i händerna och säga saker, sånt kan vi göra hemma) men jag sa att vi ger det en chans, är det så så säger vi att det inte är något för oss.

Var på heldagsföreläsningar igår, jag kan rekommendera att gå på föreläsning med http://www.wistromcoaching.se/ , väldigt inspirerande faktiskt.

I dont know much, but I know love you
  • Blindness

Jahapp, då har man varit på familjerådgivning! Vårat förhållande är dömt att misslyckas......

....nädå, skojade bara. Hon var bara lite förbryllad att vi "sökte" hjälp då vi verkade vara så samspelta och nästan gör allt rätt. Det vi behövde är partid, kramas, pussas, smekas och så klart sex. Sambon blev också glatt positiv över "mötet" men hon tyckte vi skulle höra av oss om några månader om det inte fungerade med dom tips vi fick nu. Spännande att sambon också är med på det

• Blindness
    Tess, vi har erfarenheten från sambons syster, när hennes man till sistens föreslog familjerådgivning var det redan flera månader/år för sent, det var det vi inte ville och därför vi båda var villiga att testa.
  • Blindness
    Syrra, hur känns det med nya jobbet då? kul?

Tänkte jag skulle spackla lite men orkar inte gå och hämta spacklet, såååå trött.

Förresten, mormor var här och lekte lite med Leya förut idag, och då sa mormor något om att "jag bär den", då svarade Leya med ett rent Okej, haha, lätt så roligt att komma ur hennes mun
  • Blindness
    Heoo, jobbigt läge men ändå skönt att dom till slut hittade "felet" som du kände på dig!! Tyvärr hittar jag inga tapeter alls på nätet (antar för att den ena tapeten köpte vi för flera år sen och den andra var ett utgående sortiment). Krya på sig nu då!!

Mel, haha, fick hon det då??

Är det bara Leya som helt gått tillbaka till att inte ens säga till när hon är bajsnödig? Hon som inte bajsade i blöja/trosa på över en månad.... Nu får hon sitta på pottan på morgonen innan blöja och sen på kvällen när hon kommer hem och det är blöjbyte...
  • Blindness
    Melva, jobbigt, alla kan ju komma i svackor och händer det då också något mer oförutsett så kan det ju vara "droppen". Hoppas det ordnar upp sig för er.

Här jobbas inte speciellt hårt, är så trött idag med.... men iallafall, suttit och kollat lite på tapeter, här är iallafall mönstret på tapeten vi ska ha som fondvägg http://www.tapetshopen.se/pub_images/original/1105_vardag_215.jpg fast det är lite mindre "vågor" och färgen är blå/silver (mer den här färgen http://www.tapetshopen.se/pub_images/original/8907_V_2093.jpg)på våran tapet. Vet inte om det gör er (Heo) så mycket klokare Den andra tapeten har brunröd färgnyans, lite åt oxblodhållet.
  • Blindness

Ang att varm och kall färg skär sig, gäller det sovrummet också där vi har röda tapeter och silver/svart fond? Kan ses på filmen här: http://www.familjeliv.se/Hem/blindness/video.php?v=vic7gwyj
    för är det en skärning kan jag leva med det

Ska se om jag kan knäppa kort på tapetrullarna sen så ni får se "verkligheten"

Heoo, jobbigt med febern, förstår om man blir lite ..lätt.. skakad!!

• Blindness

Mel, ingen fara, jag frågade ju så då vill jag ha svar JAg har ju aldrig sett tapeterna ihop utan bara haft i mitt minne, nu har jag knäppt kort på dom och dom är rätt skarpa mot varandra, eller vad tycker ni?

Vill ju få rummet att se lite längre ut så det lutar åt att vägg nr 1får bli fond iså fall, om vi nu inte bestämmer oss att ta den brunröda alla väggarna istället så får den ljusa tapeten vara helt i rum 3.

Heoo, har ingen aning om det är en rödblå eller gulgrön, hehe, vad tycker du?

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13