Majmammor 2007 del 13
Kavat, jo, jag ringde men då var det inte telefontid så då mailade jag, men det var ju flera dagar sen... får hoppas det ger något iallafallSyrra, tråkigt
Melva, jobbigt med skrik
Jahapp, då har man varit på familjerådgivning! Vårat förhållande är dömt att misslyckas......
....nädå, skojade bara. Hon var bara lite förbryllad att vi "sökte" hjälp då vi verkade vara så samspelta och nästan gör allt rätt. Det vi behövde är partid, kramas, pussas, smekas och så klart sex. Sambon blev också glatt positiv över "mötet" men hon tyckte vi skulle höra av oss om några månader om det inte fungerade med dom tips vi fick nu. Spännande att sambon också är med på det ![]()
Lite hjälp?
www.familjeliv.se/Forum-5-87/m47319582.html
Natti natti!
Ang att varm och kall färg skär sig, gäller det sovrummet också där vi har röda tapeter och silver/svart fond? Kan ses på filmen här: http://www.familjeliv.se/Hem/blindness/video.php?v=vic7gwyj
för är det en skärning kan jag leva med det
Ska se om jag kan knäppa kort på tapetrullarna sen så ni får se "verkligheten"
Heoo, jobbigt med febern, förstår om man blir lite ..lätt.. skakad!!
Mel, ingen fara, jag frågade ju så då vill jag ha svar
JAg har ju aldrig sett tapeterna ihop utan bara haft i mitt minne, nu har jag knäppt kort på dom och dom är rätt skarpa mot varandra, eller vad tycker ni?

Vill ju få rummet att se lite längre ut så det lutar åt att vägg nr 1får bli fond iså fall, om vi nu inte bestämmer oss att ta den brunröda alla väggarna istället så får den ljusa tapeten vara helt i rum 3.

Heoo, har ingen aning om det är en rödblå eller gulgrön, hehe, vad tycker du? ![]()