Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Heoo, håller tumsen att tjejerna håller sig frisk nu!! Hur går det med dina egna sköldkörtel osv?

Syrra, skönt att ni fick lite gehör och feedback!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    FruHeo skrev 2009-10-05 15:19:50 följande:
    3bus: intressant på min ära! Måste fråga vår doktor om saken för pulmin fungerar inte så himla bra för Saga, litet bättre för Melina.Blind: den är under kontroll just nu iaf, kroppen verkar ha fattat hur den ska uppföra sig när jag är gravid.Visst är det härligt att ungen kan gå till dagis, men jag tycker synd om dagisfröknarna som får umgås med mitt lilla monster hela dagen.
    Pssst, det har dom betalt för
  • Blindness

Leya stod på ett styre och hängde på staketet när jag kom på dagis idag... där stod hon ända tills jag öppnade grinden, då först kom en fröken springande. Antar att dom får klättra rätt friskt på dagis men tycker det är lite väl när hon hänger på staketet ut till parkeringen...

Nu har jag äntligen målat klart tror jag

• Blindness

Morning morning!
    så less på jobbet nu, hua och bä, tror att mörkret har lite med saken att göra också, är så trött på morgnarna.

Hur är läget med alla då?

• Blindness
    Syrra, men sen blir du långledig igen? Hoppas lämningen går bra idag med!
  • Blindness
    Syrra, skönt med lämningen

Tess, håller tummarna hårt!
  • Blindness

Skönt att dom bytt bakgrund, Leya ville alltid titta på Snövit pga bakgrunden här på familjeliv

Nu har jag beställt en ny "kur" med Cambridge, har blivit lite för mycket av det goda ett tag nu så det känns som det är dags för en detox igen

• Blindness
    Mumia, vad duktig hon är Jag hoppas Leya vill försöka igen snart men tror hon är alldeles bekväm. Har dock börjat säga till ibland "nu kissar jag" när hon har blöja på sig...

Igår ringde Leyas kusin och frågade om hon fick vara barnvakt snart igen så vi bestämde torsdag så hon hämtar henne på dagis och kommer hem till oss och äter och sen hittar dom på något, så då börjar vi äntligen tapetsera!!
  • Blindness
    2små2stora skrev 2009-10-07 07:47:33 följande:
    Blind: vad kul när de frågar om de får vara barnvakt.Här får nog J börja sova med blöja igen för nu har hon kissat ned sängen 3 gånger på en vecka.
    Hon har sökt som au pair i london så hon vill träna lite Bra för oss!!
  • Blindness
    RosaNapp skrev 2009-10-07 10:05:55 följande:
    Blindness: gott med lite barnvakt. Fast ska ni inte hitta på något trevligare än tapetsering V var ju till audionomen igår och hans hörsel är perfekt. Trodde inget annat heller.K Kavat: jo, det är ju bra att vi kan prata lite, men jag undrar jag om det leder till något vettigt alls ändå. Pessimist just nu, det är jag det.
    Jo, egentligen men just nu lägger vi energi på att få något av alla rum klara, nästa månad ska vi ju iväg på två hotellnätter barnfritt så vi härdar ut tills dess

Skönt att det inte var nått fel på hörsel. Får hoppas att samtalen leder någonstans, åt ena eller andra hållet. Förstår om det är lätt att vara pessimist, ni har ju gått igenom en jobbig period redan också...
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13