-
-
Tror inte Leya är riktigt kry, hon har inte ätit något speciellt idag, två skedar makaroner och två skedar ris, ratade t o m marsansås (2 skedar där också). Var pigg som attan nu när vi var iväg på middag och sen grinig och jättetrött. Nu börjar man ju fundra vad som är fel. Igår när hon bajsade var det nästan svartgrön bajs, liknade sjögräs liksom, trodde ju hon fått något på dagis till mellis (det var ju fredagsmellis dagen före så då brukar det vara nått smaskigt som t ex blåbärspaj) men nu börjar man fundera om det är därför hon är kinkig och inte äter något. Någon som vet varför bajset kan bli svartgrönt och trådig?
-
Inte igår men kanske på fredagen.... är ju oftast ingen som rapporterar på kvällarna när vi hämtar vilket är dumt för man har noll koll...2små2stora skrev 2009-09-20 18:38:51 följande:De åt inte spenat igår?
-
Heoo, har ni tv i vardagsrummet? I så fall kanske ni kan bygga en vägg i tv-delen på övervåningen istället och pyret får det rummet och L:et kan vara kvar i sitt rum?
Ang bajset så frågade jag på dagis idag och dom hade ätit blåbärspaj på fredagen därav det svarta, det gröna var lite svårare
Men hon var pigg idag så vi får väl se om hon äter idag. Man är inte van längre att hon inte äter.
Blev erbjuden barnvakt av svägerskans dotter (19 år) så hon kommer nog en sväng ikväll så vi kan dona lite, känns samtidigt himla dumt då Leya bara är vaken 3 timmar efter hon kommit hem och då vill man ju gärna vara med henne men vi hinner ju lite mer när någon håller ögonen på henne. Vi kanske åker in till stan idag och kollar badrumsinredning, tänkte vi skulle lämna in lite anbudsförfrågningar men vet inte riktigt vad som ska stå med på det. Tänkte ju köpa inredning och montera den själv. -
Heoo, kanske ni skulle kunna ta en liten del av vinden bara annars? antar att ni inte vill bygga för det öppna utrymmet ner heller, det måste ju kännas att övervåningen är bra mycket rymligare med den öppningen? Håller tummarna att hon behåller det hon får i sig nu!! Hur är det med Melina, är hon hemma?
Vi planerar för en hotellvistelse i november, ska bli skönt att vara barnfri i två hela nätter samtidigt som det säkert kommer att krypa i en för att man längtar
Hade tänkt Stockholm först men det får bli Sundsvall så passar vi på att kolla lite inredningar där på en gång.
-
Mumia, låter jobbigt att hon vaknar så där på natten
-
Tess, kul med liten kissemiss, våran "lilla" Ruben var ju hemskt rädd från början och låg bara inne i duschrummet men nu är han hur social som helst
Idag blev det jobba över så jag kom inte hem förrän 17:40 så då slängde jag i mig mat och upp och spackla och nu är det min tur att natta Leya, phu, hoppas jag får en massage sen.
-
Mumia, haha, vad "gulligt"
Har precis fått reda på att en kompis försöker få ett andra barn och jag blir ännu mer sugen då ju.... -
Meh, hann inte skriva klart
Tänkte skriva att kanske man blir lite pressad av att folk får barn/blir med barn runt omkring en? Fast jag ser bebisar överallt och tänker mycket på det....
-
Mel, jo det är så jag menar, folk runt om, man känner sig liksom lite stressad dels för att alla får sina andra barn (eller är gravida med sitt andra barn) + att jag vill gärna att Leya ska ha ett syskon som ligger rätt nära.
Syrra, jobbigt att hon ska vara ledsen
Borde ju gå över någon gång?