Majmammor 2007 del 13
Syrra, och vi har bokat hotell till den 11/11 då vi ska vara helt barnlediga i två dagar o två nätter
Leya har åkt buss idag med sin kusin, hon hämtade henne på dagis och tog bussen in till stan och dom hade matat fåglar och åkt karusell (sån där som kostar en tia och går runt runt runt) + en helikopter. Sen kom dom hem lagomt till maten var klar och sen gick dom ut och lekte lite och jag och sambon donade lite med alla våra projekt
Leya var pigg hela tiden tills hon vid 19 fick napp o nalle och kom ihåg att hon var egentligen rätt trött så då började hon tjata om att åka på dagis.... 
Gomorron!
Leya har sovit som en stock hela natten, tar på krafterna att vara ute och åka med kusinen
Idag ska jag iväg och göra cellprov, usch och fy... sist jag gjorde det var jag gravid och det var såååå obehagligt! tror det var för att det var en läkare på gyn som gjorde det då och inte var van att göra det.
Nu har jag skaffat recept på minipiller, tänkte kanske sambon känner att det är dags då
men tji fick jag, vi satt här och pratade lite och då säger han att kanske det är lika bra jag börjar med piller ändå... hmmmdidum... Han har ju rätt i det att vi måste hitta tillbaka helt till varandra men vi har ju minst 9 månader på oss tycker jag
och ingen av oss har ju siktet inställt på att vi inte ska klara oss... Dom flesta har rätt, för mycket kontroll är bara jobbigt och man hinner inte njuta av livet....

Oj vad lugnt det var här idag!
Leya blir helt tokig när hon ser den här sidan och növit, gick så långt att jag måsta gå ut på youtube så hon fick titta på snövit
Hur går det med potträning för alla? Här är det helt slut förutom att vi sätter henne på pottan dom gånger vi byter blöja (vilket bara är morgon och kväll nu för tiden (vardagar alltså)).