Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Syrra, hoppas natten gått bra, vad jobbigt det måste vara med födesämnesallergier, så mycket att tänka på

Heoo, hur har ni det, börjar hon krya på sig något?

Leya började ropa 5:45 idag, hua vad tidigt! Skönt med fredag iallafall, imorrn ska vi på kalas och Leya ser fram emot det
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness

Förresten, det blir nog den rödbruna tapeten i hela rummet, vi struntar i fond!

• Blindness
    Syrra, skönt att hon inte är allergisk mot pälsdjur iallafall

Mailade lite bilder förut till arbetskamraterna som var med på Stockholmsresan, fick ett otrevligt mail tillbaka om att jag hade kränkt den här personen genom att ta kort när hon inte ville det. Kortet var jättesuddigt och hon var långt borta utan blixt... jaja.. Sen skriver hon att jag antar att dom är IQ-befriade bara för att jag gav ett litet tips om hur man lättast tittar på bilderna!! När gör man egentligen rätt??
  • Blindness
    Melva, låter mysigt det ju Inte läppen men att ligga och vila i sängen
  • Blindness
    Syrra, vad hade ni tidigare? Vi har en stor saab 9-5 men den som sitter framför Leya får ändå lite lite plats för benen....

Jag är så sjukt bebissugen, enda jag tänker på!! Skitjobbigt och jag har ingen lust att pressa sambon heller och samtidigt tycker jag att kanske vi behöver iväg på en hotellresa innan vi försöker få fler barn....
  • Blindness
    Syrra, usch då, jag kanske inte skulle ha sagt något.... {#lang_emotions_undecided}

Jag kom på på vägen hem att vi kanske bara skulle ta en myspys kväll, så efter att vi hade bäddat rent, badat Leya och lagat mat (allt på 45 min) så hade vi hyrt en film (djungelboken) och tittade på efter maten + en hel del popcorn och dricka, Leya satt hela filmen och sen var hon görtrött och nu sover hon sött. Vi ska ta ett glas vin och kika lite på tv tror jag och imorrn blir det till att hyra Män som hatar kvinnor, den kikar vi nog på efter att Leya somnat
  • Blindness
    Heoo, skönt att det inte är sämre iallafall men håller ändå tummarna att det är bättre imorrn Det blir nog samma tapet alla fyra väggarna nu när ajg sett dom tillsammans

Tack för tipset om Dirty dancing, spelar in det för jag orkar knappt stanna uppe alls, är så trött. Leya vaknade ju 5:45 imorse så jag hoppas verkligen hon sover längre imorrn!!

Natti
  • Blindness

Låter som en bra dag mel, sant det, sånna dagar ska man ha ibland

VI har varit på kalas idag, en 1-åring Tänk vad stora dom är ändå när dom är ett fast ändå så liten jämfört med Leya Blev kvar lite längre än vi hade tänkt då vi åt lite hamburgare från McDonalds när vi ändå var i stan. När Leya somnat ska vi titta på Män som hatar kvinnor, spännande

• Blindness
    Heoo, den var helt okej tycker jag! (filmen alltså). Boken är ju så klart mycker mer målande och det fattas rätt mycket detaljer i filmen men den följde storyn tycker jag.

Zasata, grattis till killen

Dalkulla, det var en av dom viktigaste ingredienserna i förhållandet sa dom på familjerådgivningen, partid! Inte lätt när man inte har någon barnvakt att tillgå men kanske bra att försöka iallafall
  • Blindness
    Melva, tur att dom har varandra va hehe!!

Jag håller på att spackla för fullt, sen kom jag på att det är ett rum till som tapeterna ska dras i och sen spacklas, phu + att jag måste skrapa fönstret och försöka börja måla det nån gång. Nu tog jag en liten paus för jag trodde klockan var supermycket. Leya var så grinig imorse och hela förmiddagen så efter att hon har stått ute en kvart och tjutit efter pappa (som stod högst uppe vid taknocken) så bar jag in henne och sa att hon fick vila i kojan, där låg hon och sjöng en kvart tills hon somnade, hon har nu sovit över 2 timmar men tror faktiskt hon ska å sova tills hon vaknar idag... (vaknade ju strax efter 6 i morse igen).
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13