Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Melva skrev 2009-08-13 09:36:23 följande:
    Blindness: oj, hoppas allt är bra då. Fast det är det säkert. Tänk om man kunde få göra en sån grej. Gå en 70% av graviditeten utan att veta om den. Har hon inte märkt rörelser heller? Eller hur kom det sig att hon testade sig?
    Ingen aning, dom kommer imorrn så då får vi nog en redogörelse hur det hela har gått till Man blir ju lite nyfiken, som sagt, borde man inte känt rörelser? Å andra sidan tycker jag att jag känner rörelser titt som tätt men är 99,9% säker på att jag inte är gravid
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Melva, hon var "bara" i v24 så kanske inte känt så mycket eller också var det de hon "vakna" av Dom hinner inte komma till oss imorrn så vi får väl inte veta nå mer...

Jag är himla sugen på en till bebis samtidigt som jag tänker, samma trots igen!! Men dom goa sidorna måste väl väga upp det?
  • Blindness
    SeriousGangBang skrev 2009-08-13 13:32:05 följande:
    alla barn är inte lika vettu
    Nä, tänk om nästa barn blir mycket värre? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Blindness

Morning!
    Här var det lugnt

Träffade sambons brorsas ex (mamman till barnet på 4 år) imorse, nu hade dom varit och hämtat Y (kusinen) igen och nu skulle dom ha henne varannan vecka, han som knappt velat ha henne alls förut.... Kärringen planerar att dom ska börja ha henne och sen ta över vårdnaden om  henne och flytta till Göteborg (65 mil härifrån), gud vad jag är less på den där kärringfan!

• Blindness
    Melva, hehe, nä, blev lite rörigt det där. Brorsan är tillsammans med en tjej vars mamma är en kärring, hon som har planerat allt att dom ska ta vårdnaden osv osv, exet (mamman till barnet) vet ju inte vad som planeras. Brorsan gör allt som hans svärmor säger, inkl säga upp bekantskapen med oss ju...

Puzz, går allt bra? Funkar amning etc etc? Jag är faktiskt väääääligt avundsjuk

Sambon pratade igår när vi skulle sova om hur vi ska göra med föräldraledighet med nästa barn så här går det framåt iallafall
  • Blindness
    Melva, japp, samma kärring fortfarande och hon har inte nå med något att göra men verkar ändå lägga sig i allt som går. SAmbon hade pratat med barnen till dödsbot som sålde huset och dom hade fått ett otrevligt brev från bitchen, då är han ändå religiös så säger dom att det var otrevligt så var det nog det...

Tess, som sagt kärringen verkar ha kontrollbehov över sin dotter och helst alla andra runt om... gör dom inte som hon säger så blir det krig (som mot oss nu då). Håller tummarna på att du klarar tentat så du slipper göra om den, alltid skönt att inte något ligger på ju.
  • Blindness
    Syrra, ger man upp sin bror som har hjälp honom i vått och torrt så är han nog ganska hjärntvättad, tyvärr
    Vilket bra dagis!! Skönt att dom engagerar sig!
  • Blindness
    SeriousGangBang skrev 2009-08-14 15:24:35 följande:
    blind: låter som min syster det där... som jag dessvärre inte har nån eg verkar det som.en rejäl jävla käftsmäll kanske skulle få dom att vakna upp
    Fy vad jobbigt att ha en syster som är så, jag behöver ju inte ha något med sambons brorsas svärmor att göra (trodde jag iallafall), synd bara att sambons bror är så lättmanipulerad....

Fattar inte vad jag har gjort för ont, nu har jag ont i halsen igen!!!!! Varit utan halsont i två veckor efter att ha haft ont i 1½ månad före det Blir till att ringa HC på måndag om det håller i sig, så här tänker jag inte ha det....
  • Blindness
    Kavat, usch då, det lät inte alls nå vidare, hoppas du har rätt penicillin direkt så du slipper dras med det ännu längre än nödvändigt.

Syrra, skönt med sådana som inte ser allt som ett problem utan faktiskt vill lära sig

Idag ställde sig Leya på en köksstol och kissade, sen när sambon frågade henne varför hon gjorde så då skrattade hon bara, så nu har vi bestämt att det blir blöja ihelgen och omstart på måndag.... behövs nog både för oss och henne, vill hon gå på toa/potta i helgen så får hon men vi ska inte tjata.... Det som började så bra i en hel månad Nu är vi ju lediga igen så som sagt, nya tag...
  • Blindness

Gomöra!
    Idag skulle jag få sovmorgon men kunde inte somna om, jättetråkigt.....

Idag kommer det nån från Finland som ska köpa en bil av sambon (gammal saab V4), tänk att han tar färjan över, kör 30 mil t o r och köper en bil samma dag och sen tillbaka till finland? jaja

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13