Majmammor 2007 del 13
Tess, borde inte kunna vara gravid, brukar vara 35-dagars cykel och då hade vi sex 35:e dagen men mensen har inte kommit än men den kommer nog
Mig gör det iofs inget om jag är gravid
Hoppas ni får trevligt ute ikväll då ![]()
Tess, borde inte kunna vara gravid, brukar vara 35-dagars cykel och då hade vi sex 35:e dagen men mensen har inte kommit än men den kommer nog
Mig gör det iofs inget om jag är gravid
Hoppas ni får trevligt ute ikväll då ![]()
Usch och fy, vi var snäll och lät sambons bror komma hit och visa dammsugare som första visningstest. Aldrig mer säger jag!! För det första var det inte sambons bror som stod för demonstrationen, tjejen som var med var enträgen och hade i stort sett ingen aning vad hon pratade om. När vi frågade efter fakta så säger hon att faktan den skiter hon i, hon är nöjd bara apparaten fungerar... jaja, visst. Sambons bror sitter och sms:ar under besöker = nongalant!!! Tjejen säger under besöket att vi ska inte försöka pracka på er dammsugaren utan detta är för att P ska lära sig. Jaha, på slutet säger vi att vi inte har råd (kostade 35000) och då ringer hon till sin "chef" och får ett bättre erbjudande men vi säger fortfarande NEJ. Då försöker hon överbevisa oss hela jäkla tiden, blir så less, detta gjorde vi för Ps skull (och inte f*n hade vi nån skyldighet att göra det heller så som han betett sig!!) och inte lärde han sig ett skit heller tror jag. När det började sa jag att vi hade så mycket att göra så dom fick snabba på.... 2½ timme senare åker dom härifrån, fan less jag är!!
Nu blir det lite mat och sen får vi se vad vi hinner göra av alla saker vi har att göra....
Nu slutar jag med potträning, nu får det bli blöja, spelar ingen roll hur ofta jag frågar eller påminner, det roligaste som finns är att bara släppa på trycket och känna hur det blir blött i troserna och i fåtöljen. imorrn åker jag och köper lite mer blöjor och sen får det bli så!!! 
Usch, här har ni en svettig, solkig, ledsen, arg, less mamma... Leya vägrar sova idag, fine, gör väl inte så mycket, lite mer aktivitet behövs bara. Kom på att hon kunde ju få duscha då vi ska ha middagsgäster sen så ikväll blir det nog för sent (och för trött). Klär av Leya alla kläder, inkl blöjan som hon haft på sig sista timmen, torr blöja. vänder mig om och känner så att värmen är bra i duschen, då springer Leya bort. har ingen aning vart hon tagit vägen så jag går in i två rum innan jag kommer in i tv-rummet där Leya sitter i soffan, gnagande på ett äpple och kissandes... Fy vad arg jag blev!!! Blev så arg så jag grinade en skvätt och skällde på Leya och sa att varför kunde hon inte gå på pottan istället när det blev så. Gissa vem som sprang iväg till pottan och satte sig och ropar: Kom mamma, nu vill jag kjama, kom. Sen kommer jag och sätter mig och ttårarna rinner och hon kramar mig och säger; dä gick bja mamma, de va inte meningen, dä gjode ingenting och klappade mig på huvudet... Så då torkar jag tårarna och Leya frågar vad jag gör om jag Tojkar tåjaj? Hon är så söt och ändå så gräslig!!