Majmammor 2007 del 13
Tess, skönt med jobbÄntligen fredag!!
Det är så kul nu faktiskt, sambon kollar en extra gång när det kommer någon med bebis på affären, sen pratar han om sånt vi behöver köpa om det blir nått nu då, så kul att han är villig
Vårat förhållande är 500 gånger bättre nu och man känner sig nästan nykär igen
kanske var det det som behövdes, ett gemensamt beslut om barn ifråga...
Hej hej, haft fullt upp och efter vad jag skrev igår vågar jag knappt skriva vad osams vi var idag, känns dock inte lika som förut utan det är borta igen
Vi skulle på kalas idag och Leya vägrade vara ute, gick in med henne och hon vägrade sova, hade tänkt åka på kalaset efter att hon sov men då hon inte ville sova sa jag att vi åker före då, men då hasplar sambon ur sig att han inte är upplagd för kalas... så det blev lite surt där ett tag och vi åkte inte förrän Leya hade sovit ändå...
Leya somnade strax efter 20 idag, vaknade vid 7:30 imorse (vintertid) så hon verkar ha ställt om sig av sig själv.
Tess, hoppas du trivs med det nya jobbet, var det nått projektarbete? Får hoppas Linnea kryar på sig
Mumia, skönt att ni också har det bättre, antar att din väg kanske är lite längre till ett syskon då jag minns att han inte var så förtjust i tanken på barn överhuvudtaget förut. Håller tummarna att han vill nån gång ![]()
Leya var trött redan 18:30 så sambon är uppe och nattar henne nu... hon var så gullig förut, pratade med våran katt ruben och så sa hon i förbigående "ja älkar dig juben" ![]()
God morgon!
Leya har sovit bra inatt, själv vaknade jag 5:30 och låg och killade sambon i håret tills klockan ringde, jobbigt när man inte kan somna om... Idag ska vi överraska min kollega, hon tror att jag ska dit och kolla hennes dator men vi kommer hela högen från jobbet (12 pers), tar med oss smörgåstårta och dricka, hon går i pension på torsdag ![]()