Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Syrra, ja den kjolen är ju jättefin och passar bra till jul också

Idag skulle Leyas avdelning gå på bio, tydligen inte så många ungar där så då passar dom på, kul att Leya får följa med, hon kommer att sitta som klistrad Dom skrattade på dagis när jag sa att Leya kan stoppa i en dvd-skiva själv hemma och starta den... snacka om besatt {#lang_emotions_tongue_out}
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Heoo, jobbigt att ni är sjuka igen, hoppas ni kryar på er! Kissemissar livar alltid upp (utom sambon som mest svär på våran lilla Rubbe )

Ninnie, snygga mössor, vad kostar det som sagt? Kul att du gått ner så mycket på en vecka

Kavat, ja det var lite roliga namn kanske på en hankatt
  • Blindness

Morning!
    Är lite less, denna vecka det måste ske, tror jag har äl i slutet på veckan men sambon "har ingen lust" osv osv... Har inte sagt något om äl till honom för då tror jag att det är helt kört, dock tror jag att han vet ändå.... men men, vi får väl se.

Leya hade varit som ett ljus på bion igår, enda hon kommenterade var att det var mörkt där Idag när jag lämnade henne på dagis så var en av hennes kamrater så jättegrinig och jag hörde personalen säga att dom inte trodde det var länge innan dom måste ringa hem honom, antar att han var sjuk då... hmm... hoppas det inte smittar!!

• Blindness
    Kavat, jag försökte med lite massage igår men å andra sidan var det jag som fick massage Bada gillar han absolut inte men jag hoppas han har mer "lust" idag ändå...
  • Blindness

Nu har jag vaccinerat mig och bara för att jag vet vilka biverkningarna är känner jag av en hel del, haha, troligen inbillning, förutom att jag är slapp i armen vilket jag faktiskt tror är pga sprutan.

• Blindness
    Syrra, haha stora idolerna det

Lyssnar på spotify, Annies song, jättefin!!
  • Blindness

Hej hej, sitter i receptionen idag så det är fullt upp! Lite uppretad på en arbetskamrat som sitter och säger att vi gör fel här på mottagningen fast vi har det svart på vitt hur vi ska göra.... Superdumt!!

• Blindness
    Mel, stackars tjejen!! krya på sig!

Syrra, mysigt att bara du och han får ha en myskväll
  • Blindness

Jag hoppas också det har gett något men får vänta ett par veckor innan jag testar... planerar redan dop så jag hoppas verkligen det blir något Nädå, men sitter och lyssnar på lite musik och med tanken "den låten skulle funka på ett dop"

Mumia, hehe, känner igen med augusti och oktober men vi försöker ändra på det och lite lättare nu när det inte "gör något" om jag blir gravid, då är det liksom bara att köra på när man känner för det

Evsi, kul, håller tummarna!

• Blindness
    Mumia, fast man behöver inte ha sex i sängen
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13