Inlägg från: Blindness |Visa alla inlägg
  • Blindness

Majmammor 2007 del 13

Mumia, aha, du menade så Får bli nästa sak att ta tag i då?

Nu har vi ätit världsgod middag; råstekt potatis i ugn med oxfilé och brandysås oj vad gott det var. Leya åt inte mycket men smällde i sig en banan en timme innan middag, kanske det som var felet
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness

Good morning!
    Min tur att få sovmorgon men då sambon liggerkvar och hyschar eller pratar med Leya så länge så hinner jag vakna riktigt, typiskt!! Han lär sig aldrig heller men jag orkar inte säga något heller.

Idag ska vi på höstmarknad i fäbodar och före det ska vi på loppis. Ponnyridning på marknaden så jag hoppas Leya vågar

• Blindness
    Evsi, grattis, vad avundsjuk jag blir
  • Blindness

Idag åkte vi 5 mil för att gå på höstmarknad så att Leya skulle få rida på ponnyridning. När vi kom dit så tog dom ner skylten och åkte därifrån fast dom bara varit där 1 timme (öppnade 12 och dom tog ner skyten 13). Nu när jag kom hem såg jag på facebook att det varit ponnyridning här på byn, helt sjukt va??

Heoo, skönt att ni mår hyfsat bra, v27 redan, herreminje!

Para, jobbigt med snuva hos dom små, hoppas det går över snabbt!

Syrra, har hon fått i sig något med mjölk i? Måste kännas jobbigt att hon reagerar så hårt på mjölk, liksom ingen idé att provocera då...

Leya har inte sovit middag idag men hon börjar bli lite hängig nu, tänkte vi ska käka lite mat och sen får hon lite karameller så kanske hon håller sig en stund ändå!

• Blindness
    Mel, Leya är i drömmarnas värld, annars hade hon nog hälsat också

Nu ska vi kolla Änglar och demoner!!
  • Blindness

Leya är lite snuvig idag en vi ska ut nu en sväng och bära lite ved och så, sen ska vi försöka gå på byn för att kolla om det finns nån ponnyridning idag

• Blindness

Morrn!
    Inatt har Leya varit lite grinig och imorse tog jag tempen, 37,5, lite svårt att veta om det är på väg till feber så hon fick faktiskt gå till dagis idag. Sa till dom att ringa om hon blir grinig eller dålig på annat sätt, känns så dumt när man inte vet, svårbedömt...

• Blindness
    Cand, igår hittade vi hästar men då vågade inte leya rida, vågade inte ens klappa
  • Blindness

Nu ringde jag till dagis och dom hade inte märkt något, antar att hon bara var lite trött och hängig efter natten då Får hoppas hon håller sig frisk, på torsdag är det ju fotografering.

Syrra, spännande, hoppas maken har vant sig vid tanken (med tanke på förra gången).

Jag hoppas på ett + men testar inte förrän om 1½ vecka tänkte jag... tror dock inte det blev nått den här gången men vi får väl se....

• Blindness
    Syrra, grattis Håller tummarna hårt att det går bättre den här gången
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13