• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • mumia

Jaha...hej på er alla på ett tag nu då....ses på fredag

Jolina är helt underbar!
  • Blindness
    Mel,

Mumia, trevlig resa

Natten har varit superduper, inte en enda uppvakning förutom jag själv då som behöver upp på toa vid 3 som vanligt... Fick t o m väcka Leya för hon sov så hårt imorse men så fort hon vaknade så var hon pigg som en lärka

Imorgon ska jag på arbetsplatsträff på mitt nya jobb, sen till en osteopat och på fredag åker hela läkarsekreterargänget till Stockholm för en liten avskedsresa, vi kommer ju att splittras bara det blir klart med organisationen. Kommer hem på lördagkväll igen men hinner inte träffa Leya den dagen. Ska faktiskt bli skönt att komma iväg lite.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness

Haha! Jag ringde just till mitt försäkringsbolag och frågade om bidrag till mina osteopatbesök och det var inga problem, dom skulle sätta in % av ett basbelopp så jag får 1070 kr i bidrag och det tackar jag inte nej till när det kostar 600 kr varje gång man går dit! Åh vad skönt!!

• Trekidz

Vi lever ... Har haft en dryg natt med Tilde som kom på mitt i natten att det skulle vara trevligt att tillbringa MYCKET tid i "mjölkbaren" och därefter bara bli buren o vaggad...zzzz!!! Har haft bra nätter hitintills så man ska väl inte klaga för en jobbig natt men nu går snart ögonen i kors o Elias ska snart hämtas på fsk,hoppas att viakn sova alla 3 när han kommer hem

• 2små2stora
    Blind: vad trevligt med lite pengar

Nu har jag hämtat en hängig J på dagis. Hon var så pass hängig att de hade tagit tempen på henne men den var normal.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82

Blind, det handlar om mycket mer än så och när det är dåligt så kommer ju ofta mer upp. Är väl lite som en bergochdalbana men bättre igen efter att vi tog ett bad tillsammans igårkväll och pratade ut ordentligt och redde ut vissa saker. Nu känns det ljusare igen och som att vi kan klara detta men det kan ju gå snabbt neråt igen. Vill ju på nåt vis vara förberedd på det värsta ändå men samtidigt inte...

• Blindness
    Syrra, hoppas hon kryar på sig!

Puzz, ja, minns ju att man lätt blir bortskämd med sköna nätter

Tess, jo, det är ju saker som läggs på och läggs på, någon gång är det ju droppen... Hoppas iallafall ni ordnar upp det

Här har dom fortfarande inte ringt från familjerådgivningen, är fruktansvärt besviken på det.... tar ju lite krafter att gå och vänta och har man som sagt tagit steget att ringa så vill man ju att något ska hända...
  • 2små2stora

För er som undrar så kommer vi att bli 6 st i familjen i slutet på maj

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Candelavern
    2små2stora skrev 2009-09-09 19:15:18 följande:
    För er som undrar så kommer vi att bli 6 st i familjen i slutet på maj
    waaah!! grattis!
    hur vkänns det?

Blind- hoppas att de hör av sig imorgon, förstår att det är jobbigt att gå och vänta:(

Tess- önskar er all lycka till och håller tummarna för att ni reder ut det!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13