• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Usch och fy, vi var snäll och lät sambons bror komma hit och visa dammsugare som första visningstest. Aldrig mer säger jag!! För det första var det inte sambons bror som stod för demonstrationen, tjejen som var med var enträgen och hade i stort sett ingen aning vad hon pratade om. När vi frågade efter fakta så säger hon att faktan den skiter hon i, hon är nöjd bara apparaten fungerar... jaja, visst. Sambons bror sitter och sms:ar under besöker = nongalant!!! Tjejen säger under besöket att vi ska inte försöka pracka på er dammsugaren utan detta är för att P ska lära sig. Jaha, på slutet säger vi att vi inte har råd (kostade 35000) och då ringer hon till sin "chef" och får ett bättre erbjudande men vi säger fortfarande NEJ. Då försöker hon överbevisa oss hela jäkla tiden, blir så less, detta gjorde vi för Ps skull (och inte f*n hade vi nån skyldighet att göra det heller så som han betett sig!!) och inte lärde han sig ett skit heller tror jag. När det började sa jag att vi hade så mycket att göra så dom fick snabba på.... 2½ timme senare åker dom härifrån, fan less jag är!!

Nu blir det lite mat och sen får vi se vad vi hinner göra av alla saker vi har att göra....

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Sötboll

Blind: Fy vad trist.... jobbigt när man blir nästintill påtvingad att köpa dyra saker. Blir lite irriterad för 2 av våra vänner/släktingar har haft sådana demonstrationer hemma hos sig och sagt åt dom att ringa till oss för en demonstration. Vill absolut inte ha dem dom till oss!

Ni verkar vara lite för snälla människor Hoppas ni hinner det ni ska ändå!

• Blindness
    Sötboll, ja, ännnu en gång har vi lagt ned tid på honom och han har som sagt troligen inte lärt sig något.... Vi angav faktiskt två namn, mamma den ena och en kompis den andra, får hoppas dom säger nej iallafall.

Vi hade inte ätit nån lunch heller så kanske blev lite mer irriterad för det... men nu har vi ätit världens nyttigaste middag, korv och pommes, inte en grönsak till heller. Vi ahr blivit så dåliga på grönsaker....

Leya sitter och äter lördagsgodis nu: ahlgrens bilar och lite russin, får bli lite popcorn sen men ska försöka gå ut lite före.
  • 2små2stora

Här blev det lövbiffsrulader, potatis och sallad till middag

Nu har maken tagit med sig grabbarna ut och fiska. J och jag ska ta en prommis med Molly.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth

Hmm seriös. Vi har ett poslin från Rörstrand som det inte går att hitta någonting alls om. Om man letar efter namnet så finns det, men är en helt annan servis..... Stämpeln ser dock äkta ut.
    (Inte för att det spelar någon roll om det är oäkta, men vill veta mer om det, och kansk kunna komplettera )

• 2små2stora

Johanna sover nu och grabbarna är ute så det är lugnt och skönt

• 2små2stora
    Melisabeth skrev 2009-09-05 19:23:05 följande:
    Oj, Isabella är ute och plockar smultron Iaf 1 hittade hon
    J sov middag tidigt idag så hon var trött
  • Blindness

Nu slutar jag med potträning, nu får det bli blöja, spelar ingen roll hur ofta jag frågar eller påminner, det roligaste som finns är att bara släppa på trycket och känna hur det blir blött i troserna och i fåtöljen. imorrn åker jag och köper lite mer blöjor och sen får det bli så!!! {#lang_emotions_yell}

• 2små2stora
    Blind: kanske är lugnast så, det kanske räcker med 1 mån för att hon ska komma på bättre tankar.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13