• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    SeriousGangBang skrev 2009-09-09 21:51:15 följande:
    GRATTIS va roligt!!!!' hoppas hoppas du slipper alla de besvär du hade med J.!!!! maj är fö en bra månad
    Tack, det hoppas jag med. Men tror tyvärr inte att denna blir lättare, hoppas gör jag jobbar ju mindre nu så det kanske hjälper lite.

Hur mår du själv nu?
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth
    SeriousGangBang skrev 2009-09-09 21:51:15 följande:
    GRATTIS va roligt!!!!' hoppas hoppas du slipper alla de besvär du hade med J.!!!! maj är fö en bra månad
    Inte mycket tid kvar för dig nu väl?
    Tänkte på dig i dag för övrigt (åkte igenom Säffle )
  • SeriousGangBang
    2små2stora skrev 2009-09-09 21:57:59 följande:
    Tack, det hoppas jag med. Men tror tyvärr inte att denna blir lättare, hoppas gör jag jobbar ju mindre nu så det kanske hjälper lite.Hur mår du själv nu?
    jo vars.. det knallar på.
    19 dagar kvar till bf, så det närmar sig. men jag har inga förhoppningar om att få innan, utan tror jag kommer gå över.
    Pojkarna är hemma med mig på heltid och de tar verkligen all min energi. så de får börja dagis nästa vecka, två veckor tidigare än planerat. jag måste få vila lite om dagarna
    Melisabeth skrev 2009-09-09 22:01:01 följande:
    Inte mycket tid kvar för dig nu väl?Tänkte på dig i dag för övrigt (åkte igenom Säffle )
    ohh.. metropolen hihija det går fort att åka igenom. hihi
    37+1 idag.. så det närmar sig

grababrna har höstblåsor...IGEN. eddie har fulla tungan så det är inte lätt att få i han nåt att äta minsann kasper börjar få några i munnen han med.
    drygt ju
  • FruHeo

3bus: GRATTIS!!!!!!! Hoppas att maken inte blev allt för arg/sur/irriterad! Guuuud vad roligt, hihi!

josse: jo men precis, bulle i ugnen! som förhoppningsvis tittar ut i februari.

SGB: trääälit med höstblåsor! Härligt att det snart är dags! Har du nån gissning om vad det blir eller vet n9i???

TEss: hoppas att det ordnar sig till det bästa för er!

Blind: drygt att de inte ringer, ring dit igen och fråga varför de inte ringt upp!

• 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-09-10 07:43:50 följande:
    3bus: GRATTIS!!!!!!! Hoppas att maken inte blev allt för arg/sur/irriterad! Guuuud vad roligt, hihi! josse: jo men precis, bulle i ugnen! som förhoppningsvis tittar ut i februari. SGB: trääälit med höstblåsor! Härligt att det snart är dags! Har du nån gissning om vad det blir eller vet n9i??? TEss: hoppas att det ordnar sig till det bästa för er! Blind: drygt att de inte ringer, ring dit igen och fråga varför de inte ringt upp!
    Nja han blev inte glad, han vill nog helst att jag gör abort men jag har sagt att det inte är ngt alternativ.
  • FruHeo

3bus: stå på dig! hehe!
    Han vänjer sig nog så sakteliga. När ungen väl är ute så tror jag att det blir annat ljud i skällan.

• 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-09-10 07:48:05 följande:
    3bus: stå på dig! hehe! Han vänjer sig nog så sakteliga. När ungen väl är ute så tror jag att det blir annat ljud i skällan.
    Han är mer orolig för vad det ska bli för fel på det barnet och hur han ska orka.
  • Blindness

Meh, mitt inlägg försvann

Heoo, jag mailade dom igår men har fortfarande inte hört något. Hör jag inget idag så ska jag faktiskt skriva en insändare i lokala tidningen om våran kommun

Para, låter jobbigt med blåsorna. Låt dom gå på dagis, dom har säkert jätteroligt där

Jo, vad jag skrev var att jag och sambon hade en liten diskussion när vi skulle sova igår. Jag sa, åh vad gullig Leya är, tänk att du inte vill ha fler. Då säger sambon att han kanske vill ha nån mer men att vi inte hinner med oss som det är. Jag försöker prata att man kanske inte hinner allt lika fort som man gjorde förut och kanske bara får ta det viktigaste när man har barn. Barnen kommer ju alltid först. Men han blir så stressad och ser bara allt som måste göras, inte vad som man kan dra ut lite på, vad kan Leya vara med på osv. Hur gör ni andra för att "hinna" med??

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: det beror lite på vad som ska hinnas med. Nu när veden måste tas om hand så gör maken det och jag tar ruljansen inne.
  • Blindness
    Syrra, så gör ju vi också man sambon tycker inte att han hinner något ändå, eller så är han sur för att jag vill bytas av ibland också och inte bara vara med Leya hela tiden....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13