Usch, här har ni en svettig, solkig, ledsen, arg, less mamma... Leya vägrar sova idag, fine, gör väl inte så mycket, lite mer aktivitet behövs bara. Kom på att hon kunde ju få duscha då vi ska ha middagsgäster sen så ikväll blir det nog för sent (och för trött). Klär av Leya alla kläder, inkl blöjan som hon haft på sig sista timmen, torr blöja. vänder mig om och känner så att värmen är bra i duschen, då springer Leya bort. har ingen aning vart hon tagit vägen så jag går in i två rum innan jag kommer in i tv-rummet där Leya sitter i soffan, gnagande på ett äpple och kissandes... Fy vad arg jag blev!!! Blev så arg så jag grinade en skvätt och skällde på Leya och sa att varför kunde hon inte gå på pottan istället när det blev så. Gissa vem som sprang iväg till pottan och satte sig och ropar: Kom mamma, nu vill jag kjama, kom. Sen kommer jag och sätter mig och ttårarna rinner och hon kramar mig och säger; dä gick bja mamma, de va inte meningen, dä gjode ingenting och klappade mig på huvudet... Så då torkar jag tårarna och Leya frågar vad jag gör om jag Tojkar tåjaj? Hon är så söt och ändå så gräslig!!