• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Tess82

Skulle aldrig ha sagt att allt var bra här hemma. Råkade berätta en sak från mitt förflutna för sambon som jag inte tyckte var en stor sak. Det tyckte uppenbarligen han och han tyckte det var något jag borde sagt för länge sedan och att han inte kan lita på mig längre. Vet inte hur det här ska sluta, bara gråter just nu. Ska en idiotgrej för 10 år sedan få förstöra våra 6 år tillsammans, just nu verkar det så...
    Usch var bara tvungen att skriva av mig någonstans...

• josse83

tess: ibland undrar man hur dessa karlar tänker! Hoppas verkligen att det löser sig!!! Kram

• Trekidz

Tess: hoppas att din sambo kommer på bättre tankar snart, att man levt ett liv innan får han ju acceptera...

Tilde sover , sambon har somnat bredvid Elias i hans säng,vovven snarkar o vad gör jag... surfar runt

• mumia

Tess - ja jösses om det dessutom var något från tiden innan er så är det väl bara att lägga åt sidan. De är då trångsynta ibland. Kram till dig!

Blind - För står vad du menar med att det är lättare att låtsas som ingenting än att söka hjälp. Jag vill ibland också bara lämna allt men känns som om våra 12 år tillsammans är helt bortkastade då och så blir jag så ledsen för Jolina om hon skulle behöva leva med separerade föräldrar. Är själv uppvuxen i kärnfamilj och... nej jag stannar nog för hennes skull skulle jag tro.

Jobbat idag. På fm var vi och hälsa på ett par bekanta för Jolina ville leka med deras dotter Ina har varit utan blöja hela dagen och inte en olycka enligt gubben. De hade varit hos farfar på eftermiddagen och varit ut o åkt båt och så... Riktigt go hade hon varit.

Jolina är helt underbar!
  • Melisabeth

Tess - men då

Tänk att det förflutna kan vara en så ond nagel i ögat... Vi har pratat förflutet här också, och den största kontentan var väl mest att maken är lite putt för att min sexdrift itne är som förr - så han är avis på FD pga detta. Inget allvarligt, mest småroande att se faktiskt.

Men får verkligen hoppas din karl inser hur fånig han är Tess!

• Blindness
    Tess, jobbigt Hoppas det ordnar upp sig när han tänkt lite på saken...

Mel, men... så är det väl? Min sexdrift var något större när vi träffades för 17 år sedan än vad den är nu Men så var sambons också även om den aldrig var lika hög som min .

Mumia, fast stanna bara för barnen och man bråkar hela tiden skulle jag nog inte, okej då om man är sams men inte har några känslor för varandra men bråkar man är det bättre för barnen att separera, tycker jag alltså Men som sagt, jag söker hellre hjälp än flyttar direkt, även om detta nu inte är aktuellt (att flytta alltså).
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Tess: vad jobbigt hoppas att han lägger det bakom sig snart.

Här har min man tillslut accepterat att jag ev är gravid efter 2 dagars surande.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth

Blind - ja alltså, sånt är ju naturligt, men det klart att det är "synd om honom" eller vad man ska säga det om min drift var på topp när jag var 20 - eftersom jag träffade honom när jag var 22
    Så har inte så mycket med nykärperiod eller i början av förhållandet att göra, utan mer allmänt liksom
    MEn han har inga problem med det, han bara tycker det är synd - typ

• Blindness
    Melisabeth skrev 2009-09-07 08:31:36 följande:
    Blind - ja alltså, sånt är ju naturligt, men det klart att det är "synd om honom" eller vad man ska säga det om min drift var på topp när jag var 20 - eftersom jag träffade honom när jag var 22 Så har inte så mycket med nykärperiod eller i början av förhållandet att göra, utan mer allmänt liksom MEn han har inga problem med det, han bara tycker det är synd - typ
    Haha, stackars honom {#lang_emotions_tongue_out}
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Usch, J hade ingen lust alls att gå till dagis idag var jätte ledsen när jag gick.
    Nu har jag i alla fall tagit en promenad och ska ta lite kaffe innan jag tar mig ned till källaren en  stund.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13