• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Tess82

3bus, grattis, maken din har lite tid på sig att förbereda sig för en till familjemedlem iaf, hoppas att det blir bra.

SGB, oj det är ju nära nu ju, håller tummarna för att du ska slippa gå över tiden.

Vi brukar låta Linnea vara med på det mesta. Hon är med när vi städar, tvättar, lagar mat och allt sånt vardagsjobb. Hon är även med sambon i garaget när han meckar bil. Ibland är han ute och då kan hon ju leka i lekstugan och vara ute på gården och greja. Visst får man lägga vissa saker på is och vissa saker görs när hon sover eller är på dagis. Tycker att vi hinner med det mesta ändå.

• 2små2stora

Nu har J blivit sjuk Hon har feber och en hemsk hosta. Låter jätte konstig när hon blir ledsen och andas in.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

Leya har vaknat en gång i halvtimmen hela natten och varit jättetäppt i näsan Hon har en bästa kompis på dagis som snoret rinner på och dom ska alltid pussas... Jag ska iväg till sthlm med mina arbetskamrater ikväll och har sovit så dåligt, sista timmen sov jag i Leyas säng, fast sov var nog en överdrift...

Sötboll, hoppas också allting går bra nu! Fick ni några restriktioner eller funkar det som vanligt på en gång?

Syrra, jobbigt med sjuka, hoppas det inte är svininfluensa iallafall!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: tror inte att det är ngn influensa för febern är borta men hon hostar massor.
  • Blindness
    2små2stora skrev 2009-09-11 07:51:19 följande:
    Blind: tror inte att det är ngn influensa för febern är borta men hon hostar massor.
    Skönt febern är borta iallafall!! Nog så jobbigt med hosta, Leya hostade också lite grann på morgontimmarna men hon är inte speciellt "sjuk" på dagarna.
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-09-11 07:56:49 följande:
    Skönt febern är borta iallafall!! Nog så jobbigt med hosta, Leya hostade också lite grann på morgontimmarna men hon är inte speciellt "sjuk" på dagarna.
    Johanna sitter och målar med vattenfärg
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-09-11 07:56:49 följande:
    J hostar så att hon nästan kiknar, och när hon andas in så låter hon som en morrande hund. Så nu är det maxdoser på astmamedicinen som gäller.
  • Blindness
    Syrra, har hon blivit nå bättre än?

Jag är såå supertrött så jag vet inte hur jag ska orka med en Stockholmsresa.... *jäsp*
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-09-11 13:20:25 följande:
    Syrra, har hon blivit nå bättre än? Jag är såå supertrött så jag vet inte hur jag ska orka med en Stockholmsresa.... *jäsp*
    Efter maximerade inhalationer så hostar hon inte så mycket. Nu sitter hon i vagnen och tittar på Pippi.

Jag sitter och letar bilar
  • Blindness

Jag sitter och kollar hotell och resor, enda som fattas är barnvakt Hittade billiga tågbiljetter i december, helst hade jag velat åka nu snart men det är nog stört omöjligt med barnvakt.... Skulle vara skönt att komma iväg lite bara jag och sambon.

fick ett sms av sambon förut som bara innehöll: Jag älskar dig! Puss! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13