• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora

Nu sitter min man och tittar på 7-sitsiga bilar

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

Någon som har någon bra idé på vad jag ska skylla på, när jag inte ska ha ngt vin till maten i morgon? Köra bil går inte då vi åker buss.

• Tess82
    2små2stora skrev 2009-09-11 18:54:21 följande:
    Nu sitter min man och tittar på 7-sitsiga bilar
    Verkar som att han har gillat läget nu då, skönt.
  • Tess82

Här blev jag gräsänka idag men det var planerat sen länge. Sambon och hans kusiner brukar åka ut i skogen till en stuga en helg varje höst. Några fiskar sen så grillar de och dricker öl och umgås. Ska åka dit och hämta honom imorgon lät det som för han ville inte stanna till på söndag.

Fick precis Linnea i säng, hon vägrade sova middag idag också så hon var trött och började bli grinig. Haft lite "fredagsmys" med pizza och popcorn här hemma. Nu blir det en dusch sen slappa framför tvn och gå och sova tidigt tror jag. Måste bara höra med sambon om han har någon koll på stora dottern för henne har jag inte sett till idag.

• zasata
    2små2stora skrev 2009-09-11 19:15:07 följande:
    Någon som har någon bra idé på vad jag ska skylla på, när jag inte ska ha ngt vin till maten i morgon? Köra bil går inte då vi åker buss.
    magkatarr?
  • 2små2stora
    zasata skrev 2009-09-11 19:50:06 följande:
    magkatarr?
    Kan funka visserligen har jag beställt kött, men det går nog.
    Annars kan jag nog skylla på priset för de tog bra betalt för maten på hotell Eggers.
  • Kavat
    2små2stora skrev 2009-09-11 19:55:54 följande:
    Kan funka visserligen har jag beställt kött, men det går nog. Annars kan jag nog skylla på priset för de tog bra betalt för maten på hotell Eggers.
    Säg att du ätit en massa huvudvärkstabletter och inte vill blanda.
    Ha det så trevligt imorgon!
  • 2små2stora
    Kavat skrev 2009-09-11 20:19:52 följande:
    Säg att du ätit en massa huvudvärkstabletter och inte vill blanda. Ha det så trevligt imorgon!
    Tack, du får komma till Domkyrkan på söndag kl 11 Då ska vi sjunga där.
  • mumia

Hej!
    Hemma från Helsinki. Blev en lugn och skön resa med drinkar, massor med vin och mat, shopping, bubbelbad mm.

3bus - Grattis! snacka om att jag blivit fl-skadad, när du berätta att du skulle få veta på torsdagen tänkte jag "neej, då är ju inte jag hemma". sen nu när jag kom hem var första tanken "måste ut på fl och se hur det gick för syrra"
    Passar på att skicka krya-på-sig kram till J!!

Jolina är helt underbar!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13