• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melisabeth
    mumia skrev 2009-09-11 23:18:19 följande:
    Hej! Hemma från Helsinki. Blev en lugn och skön resa med drinkar, massor med vin och mat, shopping, bubbelbad mm. 3bus - Grattis! snacka om att jag blivit fl-skadad, när du berätta att du skulle få veta på torsdagen tänkte jag "neej, då är ju inte jag hemma". sen nu när jag kom hem var första tanken "måste ut på fl och se hur det gick för syrra" Passar på att skicka krya-på-sig kram till J!!
    Haha, visst är det lustigt hur "tajta" man kan bli utan att ha en aning om vem man är
  • 2små2stora
    mumia skrev 2009-09-11 23:18:19 följande:
    Hej! Hemma från Helsinki. Blev en lugn och skön resa med drinkar, massor med vin och mat, shopping, bubbelbad mm. 3bus - Grattis! snacka om att jag blivit fl-skadad, när du berätta att du skulle få veta på torsdagen tänkte jag "neej, då är ju inte jag hemma". sen nu när jag kom hem var första tanken "måste ut på fl och se hur det gick för syrra" Passar på att skicka krya-på-sig kram till J!!
    Tänk vad konstigt att man kan bli så tighta utan att ha träffats

Pratade med min svägerska i torsdags om FL och hon sa det att hon har ledsnat för i de trådar som hon hänger i så är det "mitt barn är så tidigt" känslan och den finns inte hos oss. Hon följde oss i början och kände av det redan då. Så vi är ett bra gäng med tjejer här

Johanna verkar inte ha fått så mycket feber igen när alvedonen gått ur kroppen så kramen gjorde nog nytta Mumia
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Candelavern

Ajamen vaf*n... först försvann inlägget sen kom det ett tomt...

Å jag hade egentligen inget vettigt att säg Ville mest säg gomorogn hahah

Syrra- Hoppas hon håller sig frisk nu

• 2små2stora
    Candelavern skrev 2009-09-12 07:07:00 följande:
    Ajamen vaf*n... först försvann inlägget sen kom det ett tomt... Å jag hade egentligen inget vettigt att säg Ville mest säg gomorogn hahah Syrra- Hoppas hon håller sig frisk nu
    Godmorgon
  • 2små2stora

Nu har K smält att vi ska få barn igen. Igår funderade han på vad släkten skulle säga Innan han hoppade på mig i sängen

• Candelavern
    2små2stora skrev 2009-09-12 07:14:40 följande:
    Nu har K smält att vi ska få barn igen. Igår funderade han på vad släkten skulle säga Innan han hoppade på mig i sängen
    va skönt!
  • Melisabeth
    Haha, det var svårt för honom det låter det som
  • Tess82
    Vad skönt, allt går ju lite lättare då om båda är positivt inställda redan från början.
  • Tess82

Linnea ville bada nu på förmiddan och det var ju en bra idé. Tänkte passa på att klippa naglarna sen och händerna gick bra men när i kom till fötterna så blev det protester och sprattel. Då mutade jag med en glass när det var klart och ungen satt som ett ljus, hihi ibland är det bra med mutor.

Själv har jag börjat röja lite i tvättstugan. Fanns en massa gammalt skräp som bara var att slänga så nu blev det mycket mer plats där inne. Har en massa tvätt bara som jag måste få undan, en hög med mattor och ett överkast m.m. som inte är prio ett vad det gäller tvätt eftersom det oftast finns annat som är mer bråttom att få rent. Ska försöka hinna ikapp med allt nu när jag troligtvis kommer att vara ledig några dagar i veckan som kommer.

Sambon har städat köket och torkat ur alla skåp nu i veckan när han varit ledig så nu börjar det bli lite ordning här hemma (på alla sätt och vis hoppas jag).

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13