• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melisabeth

Vi har varit på höstmarknad. Lillan red ponny 2 gånger om. Andra gången fick hon till och med åka extra långt
    Hon var gravallvarlig av koncentration, men skulle absolut inte kliva av - så hon är helt frälst

• Trekidz

Fördriver tiden tills Tilde vaknar för mat.... Elias lekar med sin pappa i trädgården o det är fullt ös där ute

3bus: skönt ju...Nu får du snart byta namn till 4bus

• dalkulla85

Syrra- Grattis! Hoppas du kan njuta av denna grav!

Här gör jag i princip allt, och jag är jävligt less! Å andra sidan så är jag hemma om dagarna och han drar in pengar men tycker han kunde bidra en aning åtminstone.
    Det enda som funkar kanon är läggningarna, vi kör varannan dag.

• mumia

Go kväll!
    Usch vilken trökig dag jag har haft. Var jättetrött när tösen tyckte det var dags att gå upp i morse och sen har det setat i. Var på 4 årskalas en sväng på fm bara, hem och peta i oss lite lunch och så tänkte vi sova lite alla 3. Men icke...gubben fick plötsligt sticka iväg till en kompis som hade problem med vattenläcka och Jolina bara studsa runt i sängen. Själv var på jävligt dåligt humör och ville bara sova, stackars Jolina fick höra höjda rösten ett antal gånger Blev inge sova för henne. När gubben kom hem igen klädde jag på henne och skicka ut henne på gårn med honom så la jag mig o sov

Jolina är helt underbar!
  • mumia

HJÄÄÄLP!!! Jag klarar inte av mitt barn vid pms!! Kan man få hjälp mot dessa humörsvängningar? Stackars Jolina!

Jolina är helt underbar!
  • zasata
    mumia skrev 2009-09-13 11:04:37 följande:
    HJÄÄÄLP!!! Jag klarar inte av mitt barn vid pms!! Kan man få hjälp mot dessa humörsvängningar? Stackars Jolina!
    jo det kan man nog har det inte kommit något nytt på apoteket?
  • Blindness

Hej hej!
    Nu har vi varit på en stockholmsresa, ja inte Leya och sambon, dom har skött sig själv hemma. Köpte en bukett med blommor till sambon på hötorget för 50 kr, jättefin. Hittade inge speciellt åt mig själv men Leya fick två par byxor, en tröja, ett par regnvantar och ett halsband

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Melisabeth skrev 2009-09-13 13:20:12 följande:
    öbllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE// hälsningar Ellan
    IE = internet explorer?

Leya har precis lagt sig i kojan och ska sova lite... hon vaknade ju redan kl 6 men klev upp halv 7. Hon har inte varit speciellt bra i magen några dagar, äter inte mycket men bajsar 2 gånger om dagen (kanske inte låter mycket men hon brukar ju max en gång och då har hon ätit skapligt).
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13