• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Syrra, jobbigt Får hoppas det inte blir nå värre av det hela, jag hade ju blödningar ända till v16 så vi vet ju att det kan gå väl ändå

Heoo, skönt dt inte är svininfluensa iallafall även om det inte är speciellt skönt att vara sjuk ändå. Krya på er allihopa!!

Jag har börjat planera för nyår redan, tänkte att vi kunde fira nyårsafton med ett annat par med barn och antingen sover vi över eller också dom, så man slipper ha bråttom hem med barna.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • mumia
    Blindness skrev 2009-09-13 13:31:56 följande:
    Åjhhhhhh läste just Paras blogg, verkar som hon fått en liten tjej!! Grattis Paraflax!!
    Jag kan vara väldigt trög.....hur får ni fram av det där att det kommit en liten tös?
    Jolina är helt underbar!
  • mumia

Glöm föregånde inlägg...jag hitta Grattis SGB!!! Kul med tös "som omväxling"!

Blev en rätt bra dag till slut här ändå. Kom på vad bästa medicinen var: städning och "vettig" sysselsättning med tösen, som en cykletur till lekparken hos farmor. Jag måste få känna mig nyttig annars mår jag skitdåligt och blir på uruselt humör.

Tösen har inte sovit nån middag under helgen. Igår somna hon kvart i 8 och idag kvart i 7. Verkar inte som hon behöver sova de dagar som hon "bara" är hemma med oss, de dagar hon är på dagis får hon tydligen någon mer uttröttande stimulans för då sover hon och är ändå jättetrött om kvällarna.

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora

Mumia: Johanna sov 3 tim idag men somnade ändå före 19 så helt kry är hon inte.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • mumia

3bus - oj...ne då är man nog inte kry.
    hur går det med "det andra" då?

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    Mumia: det andra verkar inte bli ngt, har rätt mycket blödningar och jag som ska pröva ett nytt jobb i morgon.
  • mumia

Trist med blödningar
    Men kul med nytt jobb, hoppas det blir bra iaf!

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    mumia skrev 2009-09-13 20:38:06 följande:
    Trist med blödningar Men kul med nytt jobb, hoppas det blir bra iaf!
    Det är ett tim vik men det kan vara trevligt med lite annat

Nu liknar det mer och mer mens då det blir nog ingen bebis i maj för oss.
  • RosaNapp

syrra: vad tråkigt. Hoppas det inte är kört på den fronten lite senare då.
    Lycka till på nya jobbet.

Intra: grattis till flickan!

Hej förresten. Melva här. Jag tog en liten paus då det varit (och är väl fortfarande) rätt jobbigt här. Imorgon är jag iallafall i v.12 (11+0) och ska ringa och boka samtal för abort för att få någon att prata med.
    Det senaste maken sa var dock att han går med på det, men det känns ändå inte så bra för mig.

Imorgon blir det att ringa en massa samtal jag inte kunnat göra för V har gömt min telefon någonstans. Har letat som en idiot efter den i några dagar, men köpte faktiskt en ny idag. Så den andra kommer väl fram imorgon eller nåt .

Jobbigt att det är så många som är snoriga. V är också snorig, men inte värre än så.

• Melisabeth
    RosaNapp skrev 2009-09-13 21:43:19 följande:
    syrra: vad tråkigt. Hoppas det inte är kört på den fronten lite senare då. Lycka till på nya jobbet. Intra: grattis till flickan! Hej förresten. Melva här. Jag tog en liten paus då det varit (och är väl fortfarande) rätt jobbigt här. Imorgon är jag iallafall i v.12 (11+0) och ska ringa och boka samtal för abort för att få någon att prata med. Det senaste maken sa var dock att han går med på det, men det känns ändå inte så bra för mig. Imorgon blir det att ringa en massa samtal jag inte kunnat göra för V har gömt min telefon någonstans. Har letat som en idiot efter den i några dagar, men köpte faktiskt en ny idag. Så den andra kommer väl fram imorgon eller nåt . Jobbigt att det är så många som är snoriga. V är också snorig, men inte värre än så.
    Hoppas ni kommer fram till ett gemensamt beslut dock
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13