• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Åjhhhhhh läste just Paras blogg, verkar som hon fått en liten tjej!! Grattis Paraflax!! {#lang_emotions_flower}

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melisabeth
    Blindness skrev 2009-09-13 13:23:01 följande:
    IE = internet explorer? Leya har precis lagt sig i kojan och ska sova lite... hon vaknade ju redan kl 6 men klev upp halv 7. Hon har inte varit speciellt bra i magen några dagar, äter inte mycket men bajsar 2 gånger om dagen (kanske inte låter mycket men hon brukar ju max en gång och då har hon ätit skapligt).
    Man vet aldrig riktigt med henne
  • FruHeo

SGB: grattis till lilltjejen! Hurra hurra hurra!

3bus: hihi skönt att han verkar accepterat det hela! Chrysler grand voyager är en bra bil! Dyr, men ujuj så bra och så mycket plats.

Snor, snor, snor och ännu mera snor är det på vår front. Har tillbringat några nötter på barn nu. Saga mår peckel, kan inte sätta fingret på vad det är men nått mer än astman är fel. Hjärtat igen? Äsch, jag är väl bara lite hypokondrisk. De börjar iaf pigga på sig lite, har sluppit antibiotika denna gång utan det har bara varit vanligt virus. Inte för att det är bättre men iaf. Så vi kanske får komma hem i morgon. Men nu ligger jag däckad med förkylning och en helvetisk host.
    (Ja de har testat, ingen baconflunsa)

• Tess82

Åhh, men grattis till SGB, trodde också att det skulle bli en flicka denna gång.

• Elof och Dagny

GRATTIS SGB till dottern!! {#lang_emotions_flower}

*Kira 070516 & Isolde 090421*
  • 2små2stora

Grattis SGB till dottern

Här har jag fått blödningar idag så vi får se vart det bär hän.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13