• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Mel, så sant så Får försöka komma ihåg vad man retar sig på hihi

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • RosaNapp

Blindness: vi båda ska gå. Maken vill följa med och en anledning till att jag vill ha samtalet är ju att vi ska prata om det hela med en tredje part. Så att det blir prata av och inte bråk.
    Ja, det är ju så, man vill ju bli hörd och få förståelse. Inte bli överkörd och nermanglad...

Ja, här har tidigare också förändringar bara hållt i sig ett kort tag, men sen maken fått hjälp så blir det bättre och bättre det också. Gäller ju att förstå varför man gör som man gör, inte bara nicka och hålla med för husfridens skull liksom. Det har väl min man gjort mest. Fast det är vad man INTE vill !

Nu har vi lämnat E och V och A sover. Så då ska jag också vila. Med gott samvete .

• Blindness
    Melva, sov så gott

Para, var in och kollade bilddagboken, vilken sötnos!!! Åh vad jag blir ännu mer sugen på en till nu!!!
  • FruHeo

SGB: ojoj det var snabbt jobbat. Har också kikat i bilddagboken, vilken sötnos!!!

RosaNapp: sov gott!

3bus: oooh nej, hoppas att dagen varit hyfsat bra trots allt.

Blind: härligt att ni har fått en tid.

BLääääääääääääääääääääääää! Mer slem, snor, hosta och feber. Suck suck suck. S och M är på barn (igen) och jag vet inte, nått är jääävligt fel. Vet inte vad, men nått är det. Saga känns helt annorlunda, tröttare, slöare, inte lika finurlig som vanligt. Kanske bara är min egen nojja som slår till.
    Men allt är inte peck, halvtid idag! hihi me like!

• Blindness
    Heoo, oj vad fort tiden går!! Hoppas dom kollar upp ordentligt, tror ändå en mammas instinkt talar sanning men vi får ju hoppas det ändå är något som bara passerar lätt. Hur går det med din vikt den här graviditeten då? Inte lika mycket illamående eller? Har ni kollat upp kön? (många frågor )
  • Tess82

Heoo, usch vad jobbigt med töserna, klart att du blir orolig. Mammainstinkten brukar vara bra ibland när det gäller att se hur barnen mår men jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt. Härligt med halvtid dock, skönt med något positivt mitt i allt annat.

Blind, att kunna prata med varandra är verkligen viktigt, det har vi också upptäckt nu senaste veckan. Vi är noga med att kolla av varnadra så att ingen går runt och funderar över något, bättre att prata direkt. Kanske lättare att prata på sätt och vis när det är bättre också annars är det lätt att det leder till bråk och tjafs istället. Skönt att ni har det bättre i alla fall och att sambon börjar tänka om vad det gäller fler barn.

Nu ska jag också kolla BDB.

• RosaNapp

Tack, det blev inte så mycket vila. A vaknade och kunde inte somna om. Skrev fel förut, är i v.11 (10+0).

Heoo: gott med halvtid.

• FruHeo

RosaNapp: ja verkligen, blir bara bättre och bättre, närmre och närmre v 23, hihi, sen är nästa mål v28. Kommer vi över v 32 kommer jag dansa på bordet. Hihi

Tess: jo tack, den där känslan i magen ska man lita på. Men de har röntgat och haft sig hela förmiddagen, tömt båda brudarna på blod (hehe). Men vi får väl se.

Liten liten förbättring i läget idag iaf, febern har gått ned. Men det brukar ju komma bakslag, så vi får väl se. Ja nu ska jag försöka sova lite. Är helt klipp slut, hostar så jag tror lungorna ska följa med upp.

• Kavat
    SeriousGangBang skrev 2009-09-13 22:45:45 följande:
    tackar för era grattis i morse kl 5,45 ploppade det ut en liten tös.. lite snabbare än med Eddie
    Tjoho!!! Grattis till tjejen! Guuu, vad kul att det blev en liten tös ändå!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13